boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, August 3, 2013

Maznah Chetz menjadi mangsa dari ketegangan kaum...

Dah habis... tak ada lagi topik hina Islam.... Nasib ko la Maznah woi...


Maznah stroking one of her dogs.

Bukan lah aku nak membela pompuan ni,, cuma yang aku duk hairan kenapa kes ni lama dah.. 3 tahun yang lalu, bila kes Vivian & Alvin kena tuduh,,  baru cerita Maznah pula timbul,,, 

Ha ha ha... bari seimbang kan,, Cina kena,, melayu pun kena.... 

Kenapa sorang yang hina ko orang diam pulak,,, pasukan bola kalah sebab bulan ramadhan,, kalau tidak baru ngam,, ada india, melayu dan Cina..

5 comments:

  1. hahaha setuju dgn admin. rajagobal pun hina agama islam jugak hehehe.

    ReplyDelete
  2. Biasalah Umnogok pendakwaan terpilih... kalau nak ikut Che det lagi nyk hina Islam...

    ReplyDelete
  3. dia raja,apakan daya raja melayu pun dah lama hina agama sendiri...

    ReplyDelete
  4. betul....betul....betul...

    rajagombal hina agama islam

    tak nak tangkap dia?

    ReplyDelete
  5. Mangsa propoganda....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari