boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, December 28, 2013

Wednesday, December 25, 2013

Woii.. Beruntungnya Najib....

Aku tak tau nak kata apa-apa lagi,, apa permainan sebenarnya,, jangan nanti pemimpin PAS yang dijadi kambing hitamkan...

Monday, December 23, 2013

Thursday, December 19, 2013

Makluman buat semua pembaca...

Alhamdulillah, setelah 2 hari 2 malam aku berkelana di bandar Nilai, engan penuh penatian dan harapan,, maka pagi ini Alhamdulillah...


Wednesday, December 18, 2013

Woiii... Lihat ni... jangan jealoussss...

Ha ha ha,,, habislah lepas ni,, pengesahan dari negara yang kita tak boleh nak dipertikaikan lagi....


Kah,kah,kah, berita baik untuk orang melayu umno...

Sejak semalam, hari ini dan esok, diri aku aku ni seolah-olah dalam penantian dan penuh debaran,,,, sehingga nak update blog pun tak kesempatan, tapi bila aku baca satu berita ni,, aku gagahi juga, semoga ada sedikit ilmu maklumat pengetahuan..


Tuesday, December 17, 2013

Monday, December 16, 2013

Mantan Menteri Umno 10 x lebih baik dari Bukti Gred A ..

Sewaktu Mantan Menteri ni menjadi Ketua Pengarang di Utusan,, boleh tahan juga,, siapa yang tak kenal dengan nama penanya Awang Selamat... betapa bencinya dia dengan gerakan Islam..

Apa tindakan rakyat terhadap apa yang berlaku sekarang

Nampak gayanya tanpa ragu-ragu lagi, kita semua rakyat Malaysia akan menyambut tahun baru 2014 dalam beberapa hari saja lagi dengan suasana suram umpama cuaca mendung gelap nak hujan dalam musim tengkujoh...


Sunday, December 15, 2013

Bukti Gred A juga adalah pengikut Syiah?.. Jom Terjah.

Tak payahlah aku sebut siapa nama Bukti Gred A .. kalau hangpa baca Mingguan Malaysia hari ini penyambung lidah syaitan akan berjumpa siapa orangnya..

Patut lah ia bersungguh-sungguh sama naik dengan Menteri tak bernama nak menuduh Mat Sabu,, rupa-rupa ia sendiri yang sebenarnya...


Lagi berita gembira di pagi minggu,, best nyer..

Woi,, selagi apa yang boleh depa gasak,,, depa akan belasah,,, kali ini kalau jadi,, baguih juga,, jawapan paling mudah untuk mengelakkan kesesakan jalanraya dan kemalangan maut....


Friday, December 13, 2013

Renungan buat Ibu-Bapa Pelajar Sekolah Pondok Al-Barokah..

Aku tak boleh tengok apa yang duk berlaku depan mata,, bila ada kaitan ahli-ahli Pas dengan pencacai umno... Terpulanglah hangpa nak label apa pun kat aku dalam isu ni.. 

Maklumat untuk KDN - Ini ada seorang lagi bekas pemimpin PAS pengikut Syiah.

Pakat-pakat tengok sendiri,, kalau ikut format yang digunakan oleh SU KDN semalam,, maka ada seorang lagi pengikut Syiah...

Thursday, December 12, 2013

Tuesday, December 10, 2013

Aduh sedapnya !... Package 2 dalm 1,,, Jom kita ....

Alhamdulillah, puas.. puas hati aku bila Tok Guru Mursyidul Am Pas sendiri yang tolong jawb kepada umno.... Sedap sungguh.... 


Haiya ... Ini Amoi sudah marah woo...

Malu wei,,, seorang Professor di sebuah IPT yang gatal sama-sama nak main politik,, nak sokong pulak parti umno,, haha lebih melayu dari melayu,,,akibatnya..


Monday, December 9, 2013

Anggota TLDM meninggal dunia akibat lemas ? Meragukan...

Terjumpa satu berita yang agak menyedihkan,, bagaimana seorang anggota TLDM dari Sabah meninggal dunia dan didakwa akibat lemas... 


Apa ke benda ni! Saya kata..sekejap saya tak kata !!..

Apa punya manusia ni,, lidah bercabang selalunya biawak.. ni orang,, berbelit-belit cakapnya,, akhirnya wartawan juga yang salah..


Yahoo... Desas Desus berita gembira...

Ikut suka hangpalah,, ko orang punya kuasa,,, kami sebagai rakyat, hanya sekadar luahkan tak puas hati,,, biarlah rakyat marhaen semakin menjerut perut perut, pemerintah pula semakin kembang perut...


Sunday, December 8, 2013

Menteri Luar Datuk Anifah Aman bakal letak jawatan?..

Nampaknya kesah ucapan penggulongan Najib di PWTC petang semalam telah menimbulkan satu kesan yang tak baik pada menteri kabinetnya sendiri...


Amin - amin - Ya Rab Bal A'alamin - Selamat Tinggal Rakyat Pahang, Terengganu dan Johor..

Apa nak dikata,, rakyat nak apa lagi,, janji dah dibuat, setiap keluarga yang terlibat dengan banjir akan diberi bantuan RM500, Bank-bank telah diarah jang kutip hutang....


Mat Sabu Syiah - Sebelum nak tangkap Jom Tengok Pengakuan ni !

Bila Naib Presiden umno yang juga seorang menteri kanan membuat arahan paling bangang dihadapan ahli umno yang kemudiannya dipancar secara langsung.... 


Saturday, December 7, 2013

Perhimpunan Agung Umno - Tercipta satu sejarah Dunia petang tadi.

Umuq aku munkin dikira masih muda jika nk dibandingkan dengan umur umno yang sudak 67 tahun kononnya,, sedangkan tahun 1987 umno sudah dimatikan oleh mahkamah..


Thursday, December 5, 2013

Perhimpunan Agung Umno - Najib tanam semula khurafat syirik terhadap orang Melayu.

Khurafat terbesar inilah membuat orang-orang melayu terutama kampong dan felda yang majoritinya kurang berpengetahuan agama menjadi mangsa khurafat umno..

Ni kira berbohong atau berlakon demi nak menyelamatkan maruah Najib?..

Disebabkan aku dilabelkan "bodo punya manjungmari..." ha ha ha,, jadi standard la.. ko orang faham-faham sudah la,, jangan bising-bising kalau orang yang bodo ni merapu...

Wednesday, December 4, 2013

Tolong nilaikan ahli Parlimen Umno KinaBABIan terhadap rakyat..

Ramai duk sembang sorang lagi ahli Parlimen yang bersikap keBABIan terhadap rakyat...


Ini sebab utama kenapa Kazim tolak jadi Ahli MT Umno ... Buat malu aja umno ni..

Hari ini umno menerima satu berita sedih,, hu hu hu,, kerana Kazim menolak tawaran jadi ahli Macai Majlis Tertinggi Umno...tolak ke terima ka,, yang penting sekarang Kazim orang umno.. full stop.
Sebabnya 3 perkara ...

Terkini - Gambar mangsa banjir yang menyedihkan .....

Mengikut sumber berita keadaan yang berlaku dalam negeri Perdana menteri wakili parlimennya...


Baca dan nilai sikap seorang Exco yang juga Ketua Umno Cameron Highland..(pxximak exco)

Umno tengah duk bersidang sekarang,,, maka macam-macam cerita dah keluar, aku bukan nya aku sendiri reka cerita,, aku dapat story ni dari orang umno juga...


Yahoo.... Gabenor Bank Negara kata Inflasi akan naik - Thank you Najib ?

Hangpa nak kata apa lagi,, kalau Pakar ekonomi negara yang keluat statement, tak ada sapa boleh pertikaikan lagi....


Monday, December 2, 2013

Perlembagaan Umno - Kantoi - Keahlian Kazim sebagai ahli MT Umno Haram?

Ha ha ha,, cerediknya pemimpin Umno terutama Najib, main pungut sebarangan ikut suka hati, dia ingat macam mana dia lantik senator kemudian bagi jadi menteri,, maka dia ambik Kazim pun ingat serupa... sedangkan umno ada perlembagaan...


Ini berita sedih huu atau berita lawak terkini..

Adoi,, elok sangatlah Najib ambik mamat sekoq ni,, ha ha,, aku malas nak komen atau nak kata apa-apa kat mamat ni,, bukan apa,, penat dah..

Cuma aku nak tergelak dengan berita ni,,, ehh,, 

Surat Terbuka dari Muslimat Pas buat kepada Presiden Pas.

Aku hanya sekadar menyampaikan,, moga-moga ada pimpinan yang baca dan ambik perhatian demi masa depan parti Islam SeMalaysia Pas..


Sunday, December 1, 2013

Ho ho ho, Berita baik,, Kenapa naik sikit aja... 4.9 sen sahaja.. tak banyak !

Itulah ketegaq, degil,, pimpinan Pakatan Rakyat pesan dah, berbuih mulut, jika BN menang lagi selepas PRU13, barang-barangan keperluan rakyat akan naik... 

Dan nampaknya memang benar dan jadi kenyataan..


Terkini , Ha ha ha... Ambik .. Pas Perak patut malu dengan Dato Seri Najib !..

Ha ha ha,, hangpa nak kata apa lagi kat dia,,, sempat lagi dia hamput Pas Perak,,, seolah-olah ini satu ucapan Selamat Tinggal Pas Perak,, satu cabaran buat Pas Perak...


Setuju bersyarat Jodohnya - Macam janda talak 3 ka atau anak dara ?

Pas Perak sekarang boleh menarik nafas lega, apabila batu penghalang besar buat golongan pengundi melayu dah buat buat keputusan setuju bersyarat kononya..

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari