boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, May 28, 2014

Tuesday, May 27, 2014

PRK Teluk Intan - Panas .. Anggota Pegawai kerajaan turut sama-sama sokong Dyana Sofea..

Apa nak buat,, inilah dikatakan kena bijak bertindak diatas sesuatu perkara,, rakyat yang berpelajaran walaupun mereka anggota kerajaan, namun diatas negera demokrasi mereka berhak untuk memilih dan menila sesiapa sesiapa sahaja,,,

Monday, May 26, 2014

Edisi Umno Kantoi - Hanya Peragut Sokong Umno ...

Inilah dikatakan sunnah tullah,, dari pemimpin turun ke penyokong akar umbi.. serupa dan sama saja..


Kesian -- Ostad Kazim terlepas jawatan Senator..

Ha ha ha.. niat Najib nak mertabatkan ulama-ulama dunia didalam umno tak kesampaian buat seorang ustaz selebriti terkenal..

PRK Teluk Intan - TPM Najib RM3 Billion VS TPM Muhyiddin RM5 Billion..

Lagi kemungkaran dan pembohongan umno kepada rakyat di PRK Teluk Intan,, kenapalah rakyat begitu bodoh dan menerima bulat-bulat yang disampaikan oleh pemimpin umno dengan tanpa rasa malu dan segan... 

Sunday, May 25, 2014

PRK Teluk Intan - Gambar Fitnah lagi buat tatapan Wak Juragan..

Bila aku siar gambar calon BN yang tengah menyodol wanita melayu, ada pulak bangkai bernyawa yang menuduh aku menyiar gambar fitnah,, tolonglah,, jangan nak samakan aku dengan blogger terlampau umno...

Saturday, May 24, 2014

PRK Teluk Intan - Apa lagi Cina mahu - Calon BN apek tua yang terlampau - Celaka...

Memang celaka plus haram jadah,, bangsat punya Cina jantan walaupun dah umur 50 lebih,, sama jenis dengan mantan Presdien MCA Chua Soi Lek, tapi dia ni memang tahap celaka... Nasib malang orang melayu... 

Friday, May 23, 2014

Thursday, May 22, 2014

Apakah kerana isu ni, umno mengamuk di DUN Pulau Pinang..

Semalam aku ada tunjuk siar video umno pi serang dewan undangan negeri Pulau Pinang,, agak-agak hangpa kenapa.. aku rasa tentu kerana ini...

Wednesday, May 21, 2014

Polis oh Polis,Awat boleh jadi macam tu...

Disemua negara dalam dunia ni adanya anggota polis adalah untuk menjaga keselamatan penduduk didalamnya,,, 
Tetapi polis di Malaysia ni aku rasa lain sikit, eeeii bukan sikit, banyak berbeza dengan negara luar,,,

Gambar-gambar hari ini dalam sejarah bangangnya Malaysia..

Apalah yang boleh aku katakan melainkan kerja-kerja bodoh dan bangang bertingkat-tingkat..membazir wang rakyat.

Tuesday, May 20, 2014

EEiii, Buat penggemar mee goreng ayam mamak..

Aku memang tak masuk kedai mamak,, lama dah, kekalau ada masuk juga pun kalau melayan kekawan,, itu pun sekadar minum barley panas aja,, makan sorry...

Sunday, May 18, 2014

MH 370 - Dr Mahathir baru ilham nak buka mulut.. ada apa-apa ker?

Sudah nak menghampiri 100 hari tragedi kehilangan pesawat MAS, baru Dr Mahathir nak bersuara... agaknya baru nak dapat ilham...

PRK Teluk Intan - Apakata Zambry Kadiaq@Umno Perak, malu weiihh..

Sebelum ini  aku hanya sekadar mendengar cerita, betul ke tidak, betul ketidak, rupa-rupanya betullah kata orang-orang, kalau cerita buruk mengenai umno, semuanya benar belaka.. Sorry Wak Juragan... ini fakta beb..

Saturday, May 17, 2014

Jom dengar ucapan bakal calon PRK Parlimen Teluk Intan - Wanita melayu pertama..

Satu penghormatan buat wanita melayu dari parti rasict Dap mengikut kata melayu umno... ha ha ha,, nasib baik dia masuk Dap.., ada faedahnya dari masuk umno...


Friday, May 16, 2014

Berita gumbira malam sabtu - Jom sujud syukur...

Rasanya kita semua masih lagi belum lupa, atau masih lagi ingat, bila taarif letrik dinaikan, belum pun masuk enam bulan...dimana walaupun laporan menunjukkan TNB untung berbilion ringgit.Rujuk sini..

Semalam Mat Said TERLANJUR, Hari ini Najib TERLEWAT..

Inilah trend yang ada pada pemimpin umno,,, standard gampang memperlingkup harta negara..

Thursday, May 15, 2014

Tuesday, May 13, 2014

Mat Said@Movie - Pas Terengganu kena cerdik bertindak..

Ha ha ha, berita kali ini lebih hebat ,, apakah Najib sengaja buat cerita Mat Said demi nak menutup MH370 yang cukup menyusahkan kerana tanpa penyelesaian...

Monday, May 12, 2014

Kantoi ! Menteri Umno terkedu salah jawab soalan mengenai umur umno!

Najib memang suwei,,, pilih menteri-menterinya,,nak jawab soalan berapa umur umno pun tak tau,, sedangkan menteri ini sebelum ni jadi ahli parlimen, beliau yang paling lantang dalam sidang parlimen mengacau ahli parlimen Pakatan berucap...

PRK Bukit Gelugor - Nama Parti PAS tertcemar akibat perbuatan Umno yang bacul.

Sejak dari dulu, kini dan selamanya, kita semua sedia maklum yang umno dang sekutunya memang jenis pengecut dan bacul,, mereka hanya berani berselindung disebalik tabir namun bayangnya mereka jelas terpapar..

Friday, May 9, 2014

Menteri ayam rupanya yang terlibat dgn skandal bank rakyat.

Dasar manusia melayu tak sedar diri,, tak cukup dengan kebodohan dan bangang bertingkat-tingkat, rupa-rupanya ada pula perangai salah guna kuasa yang tak sepatutnya dimaafkan lagi..

Thursday, May 8, 2014

Hebat - Menteri umno pi umrah naik jet peribadi...

Hebat.. menteri umno sekarang dah melebihi raja-raja melayu... pi buat umrah pun naik jet peribadi,, maklumat dari laman blog umno beb..


Wednesday, May 7, 2014

Tuesday, May 6, 2014

GST - Jawapan buat PM DS Najib ..

Selepas rakyat Malaysia turun memenuhi dijalan-jalan raya menuju Dataran Merdeka membantah GST,, PM 1Malaysia masih lagi nak mempertahankan idea tindakan bodohnya dengan memarahi pembangkang....

Monday, May 5, 2014

Rencana Utusan Malaysia - Siapa Ustaz Pro Umno angkuh, bongkak dan sombong?

Entah macam mana Ketua Pengarang Utusan Malaysia terlepas pandang menyiarkan satu berita yang ternyata benar lagi sahih..., tak perlulah aku siarkan siapa dia... 


Adoiii.. Betoi ke gambar Najib ni.. Panas woo!!

Baru terjumpa bila disebar dalam FB,, betui ke tidak gambar ni,, gambar terkini beb.. terbaru...

adoi... ingat kut Rosmah aja,, dia pun lebih kurang juga...

Thursday, May 1, 2014

Jom tengok gambar TERBAIK Perhimpunan Membantah GST!

Pertama sekali kalau sesiapa yang dah lihat gambar ni terutama ahli umno dan penyokong yang seangkatan dengannya jangan marahlah... siapa suruh nak bagi menyusah rakyat... memang patut sesangat pun..


Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari