boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, July 31, 2014

Penceramah PU (Pencetus Ummah) disiasat polis - Inikah orangnya?

Pagi tadi terdengar dalam berita,... seorang penceramah agama akan dipanggil untuk siasatan... tanya kat aku,, dia bagi tau penceramah hasil didikan astro,, iaitu Pencetus ummah... dia ni dulu yang jadi johan kut... aku tak ikut pun program tu,, geli geleman meloya aaku nak tengok...

Sunday, July 27, 2014

Dato Seri Anwar Ibrahim - Jom kita beraya esok!!!.

Tinggal beberapa jam sahaja lagi Ramadhan AlMubarak akan meninggalkan kita ....
Bila berlakunya PRK secara suka-suka iaitu di Kajang, aku dari awai lagi dah setuju,,, hangpa boleh pi semak balik entry-entry aku waktu tersebut....


Tuesday, July 22, 2014

Dia pun nak ucap selamat hari raya juga... Khas untuk Wak Juragan.

Aku duk bercadang dah malaih nak menulis marah-marah,, tak kira la kat sapa sekali pun, walaupun umno totok,, tetapi nampak nya tak kesampaian...kena menulis lagi.,,


Sunday, July 13, 2014

Monday, July 7, 2014

Majungmari , Setan mari suka memfitnah!....

Ha ha ha,, habuan dalam bulan ramadhan 1435H... Inilah islam umat melayu, tak boleh ditegur, tak boleh dikritik,,

Bila aku tulis cerita sebelum ni,,, telah mendapat respon yang positif gaban..


Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari