boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, October 23, 2014

Wednesday, October 22, 2014

Selamat Hari Devapali DS Anwar!

Ha ha ha,, macai-macai Anwar tak habis hentam aku,,, nak buat macam mana kalau dah rupa umno juga,,, hentam sajalah..


Monday, October 20, 2014

Terbukti sikap Anwar Ibrahim dengan ulama !..

Ramai umat Islam Malaysia amat berharapkan Anwar Ibrahim akan menaikkan imej islam di Malaysia,,, betui ka,, sebab Anwar pun ada imej Islam juga,, he he.. bagi aku Anwar hanya berminat dengan islam sekular,, sama sebiji dengan umno,, itu pasal Anwar sanggup duduk dalam umno, jikalau Mahathir tak pecat Anwar, rasanya Anwar dan jadi presiden umno dan PM Malaysia... 

Friday, October 17, 2014

Ada sesiapa nak komen kutbah jumaat ni?

Situasi yang berlaku dalam negara baru-baru ini, menjadi topik khutbah jumaat... 
Alangkah baiknya kalau semua khatib berkhutbah sedemikian, 

Monday, October 13, 2014

YB MB Selangor,, Apa cerita ni,, sudah pusing atau sudah U-Turn.

Sebelum aku tulis isu ni, aku nak maklumkan, aku bukan macai TSKI macam sorang dua ostad yang duk pi keliting kat TSKI baru-baru ni, sorry.., apa yang aku nak bangkitkan keadilan.. itu sahaja..

Thursday, October 9, 2014

Padan muka kita semua - Bab minyak naik 2 kupang diam, gaji MP naik sokong pulak.

Bila minyak naik 2 kupang, aku duk tunggu apa reaksi Ketua Pembangkang,,, zerooo.... apa pun tarak... 

Tapi bila bab naik gaji untung boleh sesama depa,,, phuihh..


Monday, October 6, 2014

Saturday, October 4, 2014

Syarat baru lembu korban dalam mazhab umno... Terbaek..

Esok kita umat Islam Malaysia baru nak raya korban,,, terlewat sehari dari Saudi,, bagi aku no komen,,, tetapi menteri boleh pulak komen bab raya ni...

Friday, October 3, 2014

Jom kita semua lawan kenaikan harga pterol ?

Idea atau cadangan ni memang lama dah,, tetapi belum dipraktikkan oleh semua penggunaan kenderaan berenjin, aku sendiri dah lebih 20 tahun tak beli minyak ni.. Lantaklah, nak kata patriotik atau pun tidak,, 


Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari