boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, August 20, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. PRK N11 PP - Parpu Kari Sila Sahut Cabaran YB Dr Mujahid..

Salam Sejahtera...

Hari ini YB Dr Mujahid AP Parit Buntar yang juga Timbalan Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang mencabar blogger-blogger kumpulan yang tolak Islam tapi nak masuk syurga, cerita penuhnya DI SINI.

Blogger yang dimaksud DI SINI adalah spesis sama dengan Mahathir yang mengaku Melayu,, sama juga MB 786.. he he.. sekarang blogger ni juga tengah dok hentam Ketua Pemudanya sendiri Khairy Jamaludin dalam blog mayakhairy, sebabnya ia dah makan upah dengan Mukhris yang kalah dengan Khairy dalam jawatan Ketua Pemuda... Itulah rupanya bloger yang YB Dr Mujahid maksudkan, duduk sebelah Dr Mahathir, harap badan aja besaq, tapi penakut....piang......

5 comments:

  1. kalau dapat kat aku ni,,, aku jadi kan parpu kari ni ulam ler,,, siapa tak kenal kau dulu, PTI jepun hahahahahahahah nasib baik dio tak join the pirate !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Salam ya akhi...

    Itu memang sah binatang parpukari ker?

    ReplyDelete
  3. Waalaikum Salam..

    Memang itu gambarnya.. ana dapat dari satu blog puak umno juga.. tak ingat dah dari blog mana...
    Rupanya tak sesia simpang gambar biawak hidup sorang ni.. ada gunanya...

    ReplyDelete
  4. Badan besar... teloq kecik. Tapi biarkanlah dia. Sekurang-kurangnya bila ada blog hampeh macam PK tu... rakyat jadi makin benci kat UMNO.

    UMNO hantar blogger-blogger ada otak tapi akai pendek untuk lawan blog PR. Rasanya tak berjaya. Sahabat-sahabat saya yang UMNO pun menyampah dengan kewujudan blog seperti PK, PAS-PKR-DAPigs, GOMO dll.

    Mereka ini mengamalkan politik yang tidak ilmiah. otainya antaranya PK ni la.

    ReplyDelete
  5. Ada baiknya sebarkan gambar ni di semua blog PR... biar blog dia glamer. Macam kita tengok tv3 la... bukan lagi suka... tapi lagi meluat. Kita baca blog dia supaya kita lagi meluat dekat UMNO/BN.

    Tak de la hensem orangnya. Biar orang kenai sikit muka blogger murahan ni.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari