boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, November 9, 2011

UMNO Perak Terkentut Tahiyyat Akhir

Resah, gelisah nampaknya UMNO Perak bila PAS Perak telah mengadakan satu pertandingan poster dan montaj yang bertajuk ‘Selamatkan Perak di Pilihanraya Umum ke 13'



Dengan penuh resah UMNO Perak telah mempersoalkan ,

Apa yang menariknya disini, mengapakah PAS Perak beria-ia benar mahu menukarkan kerajaan negeri? Dan jika dilihat dari slogan mereka iaitu Selamatkan Perak, PAS mahu selamatkan negeri ini dari siapa? Adakah kerajaan negeri yang sedia ada terlampau zalim dan juga menindas rakyat?

Jika benarlah kerajaan pimpinan DS Zambry ini amat kejam dan patut ditukarkan, diharap PAS Perak dapat memberikan contoh-contoh kezaliman serta penindasan yang telah kerajaan Barisan Nasional Perak lakukan kepada rakyat. Kalau tak ada, ia bermakna PAS Perak telah melakukan fitnah!

Baca seterusnya di SINI

Depa boleh tanya PAS nak selamat dari siapa,, ish,ish, awatlah bodoh bin bangang bin bahlol punya soalan tu,,,, ....Aku taulah... hangpa nak main isu bangsa melayulah,,, phorahhhh

Nak contoh Zalim,,, Rakyat yang memilih PR mahukan PilihanRaya semula, setelah rampasan Negeri Perak, rakyat mahu DUN dibubarkan,, tetapi Zambry haramjadah melalui UMNO gunakan kuasa yang ada dengan mempergunakan kuasa Hakim Mahkamah Persekutuan,,,

Oii cukuplah,,, dah rasa dah perintah negeri Perak melalui kuasa hakim, sekarang melalui kuasa rakyat pula,, tunggu sajalah.. PRU13 nanti,, boleh perkemaslah barang-barang mana yang ada,, fail-fail yang agak sikeret tu buang perabih,, kang ada yang tersangkut nanti...



.

3 comments:

  1. izinkan aku berbicara dalam ruangan ini dan aku takmau mengulas dan membebel ngan gang2 mamak zamri,nak marah lebih2 seolah2 kita menolak takdir yg ALLAH tentukan,apa2pun aku petik ayat 10-17 surah 74,juz 29 AL-MUDDATHTHIR=kepada org2 kafir(engkar)lagi tidak mudah mengelak azabnya;(jangan kamu bimbang wahai MUHAMMAD)biarkanlah saja AKU membalas orang yg menentangMU yg AKU ciptakan dia dalam keadaan seorang diri,tidak berharta dan anak pinak.Dan AKU jadikan baginya harta kekayaan yg banyak serta anakpinak yg sentiasa ada disisinya,Dan AKU mudahkan baginya mendapat kekayaan dan kekuasaan dgn semudah2nya,kemudian dia ingin sangat supaya AKU tambah lagi.TIDAK SEKALI-KALI,kerana SESUNGGUHNYA dia MENENTANG dengan degilnya akan AYAT2 KAMI..AKU akan menyiksanya dgn AZAB yg MEMUNCAK BERATNYA./ klu depa tak cukup paham dgn ayat mudah ini,,depa tau lah nak cari sapa...sapa lagi???klu bukan mufti kesayangan umno...yg aku heran!!!dah berpuluh tahun jadi mufti,,ayat yg mudah inipun dia tak jumpa utk dibaca dalam ceramah hari2 atau dia takut kat TOGHUT,,yelahhh,,,mana sanggup nak hilang gaji,elaun,mercedez dan macam2 istimewa dunia...aku paparkan lagi 1 ayat utk dia,,surah AL-MUKMIN,juz 24,ayat 56-sesungguhnya orang2 yg membantah mengenai ayat2 TUHAN MU dengan tidak berdasarkan bukti yg sampai kepada mereka,tidak ada dalam dada mereka,melainkan perasaan mahukan kebesaran.kemahuan mereka tidak sesekali akan dapat mencapainya.oleh itu mintalah perlindungan kepada ALLAH.sesungguhnya DIAlah juga yang MAHA mendengar lagi MAHA MELIHAT....jadi,biaq la dia dapat had dunia saja,akhirat?hanya ALLAH yg selayaknya menghukum...berdoalah kita agar mereka2 ini,di tunjukkan ALLAH jalan keinsafan..,

    ReplyDelete
  2. apekebende yeoopppp ?


    ~ Ex Pas~

    ReplyDelete
  3. Amendee nyer pokpet3..bla bla bla sahabatku...!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari