boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, January 29, 2012

Ingat lagi anda dengan Datuk Senyum ni....Apa temberangnya kali ini..

Lihat wajah muka penipu ni,,, sentia ssenyum,, gambar bertarik 30 Dis 2011 tahun lepas.... belum pun sebulan...Klik..




Gambar terkini.....

AHLI perniagaan yang didakwa terbabit dalam kes penipuan syarikat National Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFCorp), Datuk Shamsubahrin Ismail, 46, semalam, dihadapkan ke mahkamah kerana dua pertuduhan menipu dua individu termasuk pemandu teksi sebanyak RM103,000 di Wad 8A, Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR), Klang, semalam.
AHLI perniagaan yang didakwa terbabit dalam kes penipuan syarikat National Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFCorp), Datuk Shamsubahrin Ismail, 46, semalam, dihadapkan ke mahkamah kerana dua pertuduhan menipu dua individu termasuk pemandu teksi sebanyak RM103,000 di Wad 8A, Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR), Klang, semalam

Sebab masuk wad kencing manis kronik dan sakit jantung,,, kat Malaysia ni belambak-lambak rakya yang sakit jantung dan kecing manis,, diabetes,,, tak pun kena tahan dalam wad,, melainkan kaki nak kena potong....

Tengok ke muka dah senyum lagi macam gambar di atas.... penyakit gila agaknya..kalau dah kena tuduh menipu,, setakat berlakon dalam hospital tak ada hal....,..

Kisah di bharian. .

2 comments:

  1. elok ler perompak rompak penyamun

    ReplyDelete
  2. Dalam PRU 13 nanti ketua-ketua penyamun akan bertanding.Akan hancur dan hancai lah negara jika masih ada yang sanggup mengundi penyamun-penyamun ini.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari