boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, October 30, 2012

UMNO Kedah hina Najib dalam lawatannya ke Tanjung Dawai Kedah.

Tahun lepas didalam tarikh hari yang lebuh kurang sama,, ikut bulan islam,, Najib dan Rosma serta kuncu-kuncunya berada di Mekah kerana melaksanakan fardhu haji di Mekah..


Rasanya kita semua masih ingat bagaimana isu haji ajib menjadi kontoversi, bermacam hal,, sehingga kerja hajinya di Arafat pun dipertikaikan oleh Mufti Perlis... 

SUNGAI PETANI, 29 Okt -- Kain rentang yang menyambut kedatangan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dipasang di Pekan Tanjung Dawai di sini, hari ini.
Perdana Menteri akan melawat pekan Tanjung Dawai semasa membuat lawatan rasmi ke negeri Kedah pada hari Rabu ini.
Beliau juga akan merasmikan program perhimpunan Peladang, Penternak dan Nelayan negeri Kedah di Pantai Merdeka di sini sebelum berlepas ke Langkawi dan menghadiri program perasmian penjenamaan semula Langkawi sebelum membuat lawatan ke Pulau Tuba.
--fotoBERNAMA(2012)HAKCIPTA TERPELIHARA


Dan sekarang hangpa boleh tengok kat banner tu,, kesian Najib,, penat-penat pi buat kerja haji tahun lepas,, tup-tup title haji tiada,sedangkan ruang nama pangkat gelarannya masih ada ruangan untuk ditulis Haji...Dan yang tak sedap mata memandang,, title kat arwah ayahndanya ada pula nama Haji.... 
Apakah UMNo Kedah sendiri tak ikhtiraf Naji Najib....!.. 

6 comments:

  1. A'kum Sdr

    Saya baru jer tiba di Kota Bharu dari Lumut. Saya dapati banyak gambar-gambar Zambri bersama Najib di simpang jalan di kawasan Manjong dan Lumut.

    Baru saya perasan kulit Zambri dah transform sama warna dengan kulit Najib. Rupanya bukan saja Najib yang tahu buat transformasi tetapi Zambri juga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikum Salam Pak Din..

      Saya pulak malam tadi baru sahaja sampai ke Manjung, balik dari Bachuk Kelantan,,saya pergi ptg isnin, hantar barang pindah,, dari Bachuk pagi smlm pergi pula ke Gua Musang, ambik motor Ustaz Riduan Mat Jonoh bawah balik ke Manjung....magrib baru sampai Manjung...Tak sempat bak call Pak Din,,, call Aduka ... tak sehat pula dia...

      Delete
  2. Umnooo Kedah bukan x ikhtiraf cuma was-was sahaja. sbb cepat sgt hajinya...huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. Salam Yob Manjungmari

    Betui ke background banner tu kunin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam,, Yong...

      Gambar tu saya cilok dari Bernama,, betul lah tu... demer tak mau warna merah,, takut nanti Najib kena korban....

      Delete
  4. Harap barisan menang lagi.. parti pakatan tipu rakyat ne banyak merapu je.. ne salah tu salah depa je yg betul..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari