boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, August 10, 2014

Apa Khbar Macai-macai Anwar ....

Aku dah rasa lega sekarang,,, kalau dulu sewaktu PRK Kajang, aku menentang tak bersetuju habis-habisan, kini dah terbukti apa yang sebenarnya siapa Anwar , ha ha ha...


Kalau dulu Mahathir pecat Anwar, kini tiba giliran Anwar pula pecat Khalid,, tetapi Anwar lagi hebat ..


 Layan sikit apa ucapan Anwar .... 



Kemudian layan pula apa kata penyokong orang PKR sendiiri...






Jangan duk cerita hai TSKI sahaja, hal sendiri pun dah kantoi...



Ha ha ,, tercapai kah tidak cita-cita nak beli nak beli Ahli Parlimen Sabah/Sarawak untuk nak jadi PM Pakatan... bukan itu caranya... bekerja untuk rakyat, tunjuk sikap dengan ikhlas, bukan dengan pura-pura,,,, macam ni sama sebiji dengan umno.... hehe hasil didikan tarbiah umno,, nak buat macam mana ya...











23 comments:

  1. Aku setuju dengan pendapat kau. aljuburi mana kenal jasa. semasa Tun M banyak jasa Tun pada dia aljuburi mana kenang jasa Tun nak belot ank cepat jadi PM last sekali kena buang, Padan muka dia sekarang pulak ank buat naya TSKI tiada sebab nak gantikan TSKI. ganti pulakdengan bini dia. memang nak bolot duit dan harta Selangor. Duit yang TSKI kumpul utk pembangunan Selangor aljuburi nak sapu la tu. Memang aljuburi ni penyangak tamak nak harta Selangor.

    ReplyDelete
  2. As a wife too jijah failed only manage to turn her husband to a hard core sodomist its because of her Anwar became a sodomist, not satisfied of sodomising her he has to look for another source.made Anwar to sodomised Azizan and Saiful. its all her foultAnwar sodomised man.

    ReplyDelete
  3. Pecat Munafik PKR...Pecat Anwar Ibrahim, Wan Jijah... Lahanat mereka nie..

    Gunakan Kita Rakyat ...Cukup cukup sudah...

    Pecat Anwar, Azizah,Azmin dan Konco2nya supaya PKR tulen perjuangkan Keadilan

    Pecat Jangan Tak Pecat Munafik ini

    ReplyDelete
  4. yg ni sapa punya artwork nih..? keh keh keh.. kejam jugak..
    https://lh4.googleusercontent.com/-rwB66XQwz3Q/U-dRPk-WYQI/AAAAAAAASzQ/Zc7YDWqqCec/s2560/1407668526144.jpeg

    ReplyDelete
  5. Yelah..berjuang laa dengan lurus bendul..kalau betul apa dikata..apa lg cara nak jatuhkan BN..pilihanraya..sampai kiamat pun xkan dpt jatuhkan BN..jadi berjuang laa dengan lurus bendul..hanya dengan peperangan jugak br islam ni boleh menang mcm apa yg hamas buat..br israel kacut perut..kalau ikut kelaku fatah..sampai mampus kene tipu jee ngan israel..

    ReplyDelete
  6. tak ada satu pun projek nuar utk menjadi PM yang mencapai kejayaan.
    nak lantik pompuan berkipas jadi mb?
    abislah selangor.......

    ReplyDelete
  7. Tak sanggup ku jadi makmum kalau si Nuar ni jadi Imam!!

    ReplyDelete
  8. Haha...Baik buat snap election cepat. Nampaknya semuanya sama,dari yang profesionalnya sampai ke ulamaknya, baik berserban besar, berjanggut lebat, berjubah labuh, semua bakal songlap. Beza besar atau kecik je. Semua cakap tipu, pusing-pusing, belit-belit, putar-putar ibarat serban dililit tebal. Semua GILA kuasa dan fulus. Buat cepat snap election ye, ada juga peluang kami rakyat pilih siapa yang kami nak pilih balik. Pada duit habis dikebas oleh pemimpin yang lulus dapat fulus, buat election ada juga yang diberi pada kami rakyat jelata Taklah sampai lima tahun sekali. Cepat-cepat ye.

    ReplyDelete
  9. Anwar Ibrahim..'Born Loser' kata orang puteh.(mat salleh) Nyanya kedia, hak tentunya tido sah tak jeneraw..

    ReplyDelete
  10. ini semua Pas punya pasal...? dakwa si makhluk yg sanggup hilang negeri ni...
    http://2.bp.blogspot.com/-gTM-3gfD4hc/U-dphfM5UWI/AAAAAAAAwpE/FUCihgcKAi4/s1600/rafizi+ramli.jpg

    ReplyDelete
  11. Apa dah jadi kat Manjong Mari nie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. MM ni anak buah hadi maksum dan harun ghostbuster. Kaki putar alam, lebai penipu jual agama.

      Delete
  12. PAS kena kerja kuat! kalau boleh tarik TSKI masuk PAS. Lagipun, kalau mengikut pembahagian kerusi, wakil PAS memang layak menjadi MB Selanggor! Kalau DAP & PKR marah, keluar jak dari PR, senang cerita! Barulah terbukti kekuatan maruah PAS!

    ReplyDelete
  13. Terima kasih Manjung Mari yang menjadikan PR huru Hara dan akan hancur tak lama lagi.Puas hati kau yang menjadi penyokong lebai serban tebal yang memberi ruang pada penyokong UMNO mengambil peluang ini.semoga kau akan di inagi sebagai seorang pengkhianat PR seeprti hasan Ali ,Nasharuddin dan Khalid Ibrahim.Terima Kasih MM dan aku harap pihak UMNO akan mencari kau dan akan melantik sebagai Blogger Macai

    ReplyDelete
  14. Setuju, apa dah jadi kat Manjong Mari? Tak ada fakta. Main kaut pendapat kutu-kutu beraak je. Tuan Blogger Hebat, seorang pejuang tak kan komen ikut rasa je - pejuang apekebende lagu tu. Perjuangan mesti ada propaganda. Tak berjaya tidak bermakna salah. Belum sampai masa. Terus istiqamah.

    ReplyDelete
  15. manjong mari..tahniah kerana dah joint kami (UMNO)...dulu ko kutuk kami...jadi apa yg kami katakan pasal anwar selama ini baru kamu tau..alhamdulillah...mari kita sama2 menghancurkan ego si peliwat ini...

    ReplyDelete
  16. tolak anwar..kekalkan khalid

    ReplyDelete
  17. apa la korang ni segala dakwaan ini ada butik ke??? kenapa tak panggil tuan punya diri berdebat buktikan apa yang di dicanang baru betul. kan bodoh semua ini nak tunjuk masing masing betul yang rugi sapa raknyat tak dapat apa apa pun. yang miskin tetap macam tu tak ada perubahan yang kaya akan terus kaya lah. kerajaan BN pulat sangat bergembira dengan apa yang berlaku maka akan teruslah bermaharaja lah meraka.

    ReplyDelete
  18. manjung mari dari mabuk air kencing anugayrah tuhan ker? kikiki

    ReplyDelete
  19. Ha! apa lagi manjung Mali ,cepatlah join ajakan dari Mosibat dan juragan 69,Muka macm Pas tapi hati macam Umno.MUNAFIK namanya.

    ReplyDelete
  20. Ramai juga yang mengatakan bahawa parti PKR yang kelam kabut sekarang, ditekan oleh pelbagai pihak dalam mengendalikan kes Khalid. Ditambah pula dengan asakan dari PAS yang menyokong Khalid kekal sebagai menteri besar Selangor.

    Bagi pandangan aku, orang yang bergolak adalah orang yang mengeluarkan kenyataan yang pelbagai. Dan orang yang paling takut Dewan Undangan Negeri dibubarkan adalah pemimpin parti yang berstatus wakil rakyat dalam negeri Selangor. Ini termasuklah dari PKR, DAP, PAS, dan Barisan Nasional.

    Dan parti yang paling tidak konsisten dalam menghayati permasaalahan politik negeri Selangor adalah PAS. Sekejap kata sokong Khalid, sekejap kata akan tetap bersama dengan Pakatan Rakyat walaupun Khalid dipecat, sekejap lagi kata bersedia keluar Pakatan Rakyat kalau terdapat perbezaan pandangan mengenai Khalid. Sekejap kata PAS sedia menerima Khalid sebagai ahli setelah dipecat oleh PKR. Sekejap lagi kata, PAS tidak memberi tawaran keahlian pada Khalid.

    Apakah kamu sebagai ahli PAS tidak merasa malu melihat bagaimana lemahnya pemimpin yang kamu sanjung dan wala' memberi respon dalam membuat keputusan mengenai Khalid. Dari 10hb. Ogos, ditukar pada 13hb. Ogos, kemudian ditukar lagi pada 17hb. Ogos.

    Khalid yang dulunya ahli PKR, sehingga sudah jadi ahli parti bebas, tapi PAS masih belum buat keputusan dalam hal Khalid. Dimana kewibawaan PAS yang sebelum ini beriya-iya mempertahankan Khalid yang menderhaka pada pemimpin tertinggi partinya ?

    Untuk menutup kelemahan dan kebodohan itu maka manjungmari mengalih perhatian dengan mensasarkan Anwar Ibrahim sebagai bersalah, Anwar itu, Anwar ini, Anwar, Anwar....Anwar kah...kah...kah...kah...

    ReplyDelete
  21. INI KALI LAH PAS BARU ADA TELOQQQQQQQ DI SELANGOR.....SYABAS !

    ReplyDelete
  22. Tunggu jerla cacing kepanasan aka pas totok...dlm kerajaan selangor yg kianat....dlm perang kalu pengkianat akan terima hukuman paling berat......

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari