boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, February 16, 2016

Jom kita lihat isu ni pulak -

Apa yang boleh aku nak kata kan, hanya sekadar kesian,, itu sahaja yang aku mampu,,, maka akan aku cuba paparkan, agar ada pihak-pihak yang dapat membantu moga-moga dapat mengurangkan keperitan yang mereka alami... 

Jom kita kita lihat video ni dulu... 

video





 Tak kira lah mereka-mereka ini sebelum ini menyokong parti mana, kewajipan parti politik yang ingin kan undi-undi mereka pada PRU 14 nanti perlu tampil membela mereka ...

Pimpinan Pas lebih senang dan enak berjumpa Ahli Parlimen Baling di Tabung Haji, daripa berjumpa penduduk warga Baling... habis tu cam no..





Bila musim raya Cina, mereka-mereka pun sama-sama sibuk mengacau makanan tradisi China, walaupun tak kelihatan sorang pun dari kaum China... 

Apakah ini termasuk dalam sunnah nabi atau sunnah parti...


Apa pun tahniahlah, kerana masih menaruh harapan nak tawan kembali,,, moga-moga dapat lampu ajaib aladin...
  

Hantam sajalah Labuuuuuuu.......




17 comments:

  1. tolonglah ... jangan kau siarkan gambar lebai malang berjanggut ni, nak termuntah aku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. selama ni hina DAP ,akhirnya jadi cina.pakai pakaian tok pekong cina ,kini kacau mee guna chpstik.hinanay di atas dunia lagi.lain kali pandai jaga hati manusia walaupan berliana agama dan kita tunjukakan keindahan islam ,ini tidak ,konon pakai jubah dan serban sebagai ulamak tetapi mulut busuk dan hati kotor.

      Delete
    2. Yg same juge...
      Tiada tertinggal
      Tiada terpinggir
      Habis depa bedal
      Kita jadi fakir
      Padan muke deme...

      Delete
  2. dari dulu sampai la ni aku tabik cara hang sampaikan sesuatu isu ...ringkas dan mendalam

    ReplyDelete
  3. Haru biru dah aku tengok puok2 ularmak ni..

    ReplyDelete
  4. Bgus manjungmari...moga dapat saham akhirat yg terbaik dr allah atas segala kerja yg dilakukan.

    ReplyDelete
  5. Teruskan MM untuk mencari isu yang bolih kita kuatkan semula PARTI PAS .bukan peminpin ulamak Pas .sebab mereka2 inilah yang mengharubirukan Parti Pas ,setelah TGNA kembalik ke rahmatullah dan Anwar di zalimi kini ulamak Pas bermaharaja lela membuat apa yang tidak masuk akal.Cuba fikir selama Anwar di penjara tidak ada Seekor pun dari peminpin Pas yang bersimpati dengan Anwar padahal Anwar adalah rakan seperjunagn dulu .dan inilah sikap dan perangai buruk ulamak dan peminpin Pas.

    ReplyDelete
  6. MM jgnlah hentam kuat2, sakit tau........ulamak kalau takde telur elok lah join Najib kan....aaw! Peewit! Lain la macam Din Ayam, betelur hari2, untuk ekonomi rakyat camna kate pas tak peduli, lagi pun Alhamdulillah dia sanggup mati memperjuangkan jawatan Pas di selangor. Saham dia banyak diakhirat tau, tapi blom tau kat mana weil ke jannah!

    ReplyDelete
  7. Nik beduh ni bkn mcm ulama tp mcm pokemak..

    ReplyDelete
  8. Perang Siber Bergegar 2017 - 'UMNO Perlu Ditanam'
    >>> Klik Di Sini <<<
    'UMNO Wangi Hingga Ke Tahi' - Penjilat Tegar
    >>> Klik Di Sini <<<


    Anak Muda Selangor Makin SAYANG Azmin - Utusan Mengaku Salah
    >>> Klik Di Sini <<<
    UMNO BODOHKAN PAS - PAS Tiada Dlm Kabinet Baru UMNO-PAS
    >>> Klik Di Sini <<<


    Pukulan Maut Anak Johor - Kami Tak KEBULUR Jawatan Dlm UMNO!
    >>> Klik Di Sini <<<
    UMNO Terengganu Kekal Perjuangan TerBODOH Spjg Zaman - Tun M
    >>> Klik Di Sini <<<


    Rakyat RAYU Anwar Dibebaskn & Pbunuh Antartuya DiTANGKAP!
    >>> Klik Di Sini <<<

    ReplyDelete
  9. PAS parti akan sesat di bawah hadi awe

    ReplyDelete
  10. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  11. Oiiii mm, taknak ulas pasal pasikatan ke? Hahahahsha hahahahaha

    ReplyDelete
  12. Salam sejahtera manjong mari ! Tak nak buat liputan pasal skandal pembelian rumah tuan galu khalifah umar aziz pojaan hati hang pa ke ? Atau tuan galu hang pa tu mmg maksum ? Kah kah kah ...... hang pa mmg pandai memilih org kafir sbg wali walaupun telah dilarang keras dlm alquran !

    ReplyDelete
  13. Muntah tgk muka lebai2 Pas yg bangang ni....khaiik tuiih

    ReplyDelete
  14. apa punya merapu la blogger ni...

    ReplyDelete
  15. Mm tak da entri baru ka..lama dh ni

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari