boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, March 29, 2009

Penamaan Calun PRK P059 - Satu Penyanyi 3 Pelakon..



Aku tak mau cerita-cerita bab hari ini waktu penamaan calun sian tadi di Taiping, cumpa aku nak tonjol kisah yang terjadi depan mata aku,,,
Ini sewaktu aku nak balik tadi, nampak ada seorang Penyanyi yang menang anugerah Akademik Nasyid TV9 tempoh hari, ketua pemuda cawangan Gelang Patah Johor, ia pun mai berkempen tadi, siap nyanyi nasyid kena selagu...

Mamat yang posing bagus ni, pelakon drama TV, aku snap saja gambar dia, dia mai kat aku, check pass aku, tanya pasal apa dia tanya pasai apa ambik gambar dia, aku jawabla.. dia artis, dia tak tekata apa, lepas tu aku tanya dia dia polis ka.. rupanya polis, pelakon sambilan saja..

Mamat yang baju biru ni.. aku tak payah terang dah.. dia yang dok sibuk menawar diri nak jadi calon,, last-last dapar ke Mail Sepian..sian dia.. nanti balik buat filem kisah Bukit Gantang.
Yang ni pelakon juga, pelakon paling popular  bab lompat parti dalam sejarah politik Malaysia, baguih saja dok bersalam... nasib baik tak ada kasut spare.. kalau tidak nahas kau.....

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari