boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, December 21, 2009

Cadangan Yang Cukup Baik Buat Rakyat Malaysia.

Salam Sejahtera..

Banyak lagi fungsi yang boleh diguna pakai melalui suara Ahli-ahli Palimen tidak mahu dipraktikkan oleh Kerajaan UMNO BN, Kita sedia maklum beberapa hari lepas BN sudah mendapat kemaluan yang cukup besar bila pembentangan bajetnya hanya mendapat lebihan 3 undi.

Aku amat bersetuju dengan cadangan Pengerusi Gerakkan Anti Rasuah dan Korupsi (Gerak) Mohd Nazree Mohd Yunus supaya Perlantikan Ketua Pesuruhjaya bagi Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dan Peguam Negara (AG) yang baru disarankan melalui sesi penghujahan dan saringan integriti di bawah bidang kuasa Parlimen.

Ada berani ka Menteri-menteri UMNO melaksanakan cadangan seperti berikut, Tobat lahum menteri dalam negeri nak mencadangakan jawatan-jawatan tersebut seperti yang dicadangkan di parlimen.

Apa pun pemimpin-pemimpin Pakatan rakyat perlu mengetengahkan cadangan berikut bagi rakyat semua dapat tahu betapa pentingnya jawatan-jawatan yang berintegriti dan ketelusan perlu di buat pilihan oleh ahli-ahli parlimen. Dari sini kita boleh lihat apakah jawapan dari PM 1Malaysia Bini Rosmah akan tergagap-gagap nak jawap, bergetap bibirnya.. he he.. ada berani ka nak laksana cadangan tu.....

Berita berkaitan : harakahdaily.

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari