boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, June 17, 2010

Perpaduan Melayu Diulang Tayang oleh MSO..

Salam Sejahtera...

Tanpa jemu-jemu bermula dari tahun 2008 selepas PRU12, semakin terserlah bila Mutakamar PAS tahun lepas di Shah Alam, Blogger tersohor MSO masih lagi memainkan isu-isu perpaduan melayu.

Yang terkini Kedukaan Mahathir Kedukaan Kita Jua. Hangpa tengok tajok yang ia guna, ia pakai nama Mahathir, tetapi dalam pada ia menggunakan jarum-jarum halus untuk mempengaruhi pembaca betapa pentingnya kuasa melayu.

Apa yang nak diharap kepada Melayu yang berfikrah sekularisma seperti mana UMNO yang ada sekarang ini, setelah lebih 50 tahun memegang tampuk kuasa pemerintahan, apa yang orang melayu dapat!!!, Melayu-melayu yang kaya raya kebanyakannya terdiri dari ketua-ketua UMNO ataupun yang terlibat atau ada kaitan dengan UMNO, yang balaci-balaci tetap hidup merempat, nak merasai sedikit kesenangan kena tunggu adanya Adun-Adun UMNO yang mampos, kemudian diadakan PRK,,, barulah nak dapat mengecapi sedikit kemewahan lebihan dari kekenyangan ketua-ketua bahagian, yang paling mewah dapat habuan pengundi Cina, berjuta-juta RM, melayu dapat gula sekilo, kain batek duit RM50, paling hebat geran tanah....

Tak payahlah nak dilaung-laungkan perpaduan, selagi UMNO menghulor tangan kanan untuk bersalam dengan PAS, tangan kiri menggengam pisau.(Ucapan TGNA baru-baru ini).

Tak payahlah juga nak mengugut kaum melayu dengan kuasa pemerintahan, contoh dah terbukti, selama 11 bulan kerajaan PR Perak memerintah, berapa kerusia PAS, berapa kerusi DAP, UMNO menjaja mengatakan Nizar menjadi Barua DAP Ngeh dan Nga,, phoorah..., hasilnya sekarang ni kita lihat kaum Cina dan India dah tak takut lagi dengan PAS, mereka sanggup menjadi anggota Kelab Penyokong PAS tanpa sebarang janji-janji manis dari Pimpinan PAS.

Kerajaan DAP yang mengungguli kuasa di Pulau Pinang, ada orang Melayu yang mati kelaparan tak makan,, tak ada.., yang ada UMNO cawangan Guar Kepah Kepala Batas tak dapat guna dewan orang ramai untuk mesyuarat agung..Kesian kat UMNO.. he he he... tu pun dok mengaku depa hebat!!!.

Bagi aku biarlah melayu nak berpecah berapa sekali pun, biarlah UMNO dengan isu melayunya yang tak ada kesampaian,, PKR pula biarlah ADUN-ADUNnya mencari kekayaan dengabn mendapat durian runtuh, PAS mesti teruskan kerja-kerja Islam for All, Insyaallah, dengan Islam semuanya selamat....Insyaallah.

Mampoos UMNO!!!!….

4 comments:

  1. Insyallah kepala butoh kau... dengan perjuangan parti pas kau tak kemana la wahai si manjungmari si babi lahanat...,,,, apa yang parti kau semua nya halal, tapi perkara sama kalau kena pada umno semua nya haram,,, kau lah sebenarnya haram jadahhhhhhhhh babi barua la h kau ni manjungmari

    ReplyDelete
  2. hoi setan dah tak de APCO= Israel dah ke blog babi tunggal kau ni wahai si manjungamri dah nak mampossssssssssssssssss

    ReplyDelete
  3. hang ni marah sangat kat manjung mari ni ape pasal...dah tak de iman ke..hang ni orang india ke cina..orang india cina lagi sopan dari hang ni tau tak..buat malu negara je org mcm hang ni..patut la hang sokong UMNO...org mcm hang ni mmg patut pun sokong UMNO..

    ReplyDelete
  4. huhuh..perkauman yang UMNO tunjukkan begitu menjengkelkan lagi-lagi adanya perkasa..huhuh...ramai pengampu che' det yer skang.huhuhu..aduh2..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari