boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, November 22, 2010

Ulama Sepak Peti Undi Jatuh...

Tentu masih segar dalam ingatan lita PRU11 tahun 99 yang lalu, dimana Ulama yang juga Mantan Imam Besar Masjid Negara mengamuk tak puas hati bila kalah dalam kiraan semula ditangan DS Dr Wan Azizah dengan menyepak tong peti undi...

Selepas itu terus senyap seketika ulama terlampau itu, tak dengar apa cerita, hilang seketika,, cuma sesekali terpandang dalam TV bersama-sama pimpinan UMNO lain bertakbir raya,,, itu sahaja yang ada, sedangkan sebelum ini sewaktu bertugas sebagai Imam Besar, ilmunya banyak, dijemput berceramah dimerata tempat dan juga di kaca TV...

Namun kini apa yang ada,, malah gelaran AlHafiz di hujung namanya dah tak ada lagi,,, apakah beliau dah tak boleh nak menghafaz ayat-ayat suci Al-Quran....

Itulah,,,, gatai lagi nak pi joint UMNO..., semalam berita yang agak kelakar dan menyedihkan .........

Pegawai Khas Hishammuddin Jatuh Ketika Mengiringi Menteri Buat Tinjauan

KUCHING: Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussien terkejut apabila melihat pegawai khasnya, Datuk Firdaus Ismail terjatuh ke dalam paya apabila titi yang menghubungkan sebuah rumah usang milik seorang warga emas di Kampung Gersik, di sini runtuh, Ahad.

Dalam kejadian kira-kira 4 petang itu, Hishammuddin yang menyempurnakan majlis penutup Hari Bertemu Pelanggan Kementerian Dalam Negeri (KDN) di Tebingan Boyan-Gersik-Sourabay (BGS) telah membuat tinjauan ke kampung Melayu itu.

Ketika rombangan itu melalui titi ke sebuah rumah usang warga emas di kampung itu, titi tersebut runtuh.

Ismail yang berdiri di belakang Hishammuddin terjatuh dan telah ditarik naik oleh anggota Rela.

Berikutan itu, bantuan sebanyak RM40,000 diperuntukkan bagi membaikpulih empat buah rumah usang, termasuk titi yang runtuh itu.-BERNAMA

6 comments:

  1. Ansari yang jatuh dua kali dalam laut tu lagi sensasi. Sebab dia yang jatuh bukan pegawai pengiring.

    Ulamak tu sepak peti undi sbb dia tau ada penipuan. Sekarang dah terbukti bila PKR sendiri menjalankan pilihanraya. Memang telus kan? Telus sampai semua orang nampak penipuan terang-terangan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua yang bilang undi orang2 PKR ke? apa punya bangang..tak kan tak de orang2 UMNO yang menyaksikan pihak SPR bilang undi tu..tak sekolah ke?. Wei Wei wei.. ruangan ni hanya untuk orang yg sekolah aje ekkk.

      Delete
    2. adf55659...bangang sesungguhnya bangang aka lumbu kondo ragut rumput kak ijat je pemikiran ko nie? biol n bahalol tahap cipan aje..klu nak tulis berdasarkan fakta lee.jgn berdasarkan rumput yg ko dha ragut tu... lumbu oii!!!

      Delete
  2. Apakajadah ulama tu,pakai songkok seluar pendek. HARAMMMMMMMMMMMMMMM

    ReplyDelete
  3. Gambaran begini yang diterima sebagai BENAR dan TELUS oleh penganut2 PAS dan PR (Pakatan Rasuah) amnya. Begini lah cara pemikiran mereka di jumudkan oleh media alternatif.

    ReplyDelete
  4. adf55650 said...
    "Begini lah cara pemikiran mereka di jumudkan oleh media alternatif."

    Bagi pengikut fahaman ameno pula menerima bulat2 apa yg ada dalam Berita Hairan, Utusan Meloya dan Tv3 Suku sebagai sumber rujukkan mereka terutama si adf55650. Bab "rasuah" pula yg berfikiran tadika kemas saja yg tak tahu tentang rasuah dalam ameno-bn, elok lah bertanya dgn veteren ameno dalam bab rasuah ni!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari