boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, September 5, 2012

Dr Mahathir akan jadi calon bertanding pada PRU 13 ?

Apa yang berlaku dan akan berlaku dalam politik di Malaysia terutama dalam parti UMNO (syaitan) tak ada yang mustahil melainkan semuanya benar belaka.....


Wakaka,,  ahli UMNO dan BN kena jadi waras.... sebelum nak kena cucuk hidung macam lembu...... 



Mahathir pernah kata, tak ada yang mustahil dalam politik,, hari ni musuh, besok boleh jadi kawan,, dan nampaknya apa yang ia ucapkan memang ia laksanakan..

Ingatkah lagi apa perbuatan Mahathir sebelum ini, waktu Pak Lah jadi PM ia sanggup keluar UMNO laki bini seketika kerana tak puas hati, kemudian bila Najib ambil alih,, masuk balik jadi ahli UMNO..

Dan pada PRU13 nanti,, rasanya tak mustahil Mahathir akan jadi calon semula dan akan bertanding jika kita nilai apa yang dia maksudkan dengan ucapan diatas.. . 

Kesian ahli UMNO dan BN,, apakah mereka ini tidak waras belaka pemikiran masing-masing... ha ha,,, kalau ahli UMNO tahun lepas dalam Perhimpunan Agung dah bersumpah baiah dah,, akan menyokong sesiapa sahaja calon yang dilantik,, cuma yang tinggal ahli bersekutu parti syaitan,, kawan-kawan dari MCA, MIC, Gerakan dan parti dari Sabah Sarawak yang agak waras... Ahli UMNO... dah sama taraf dengan lembu... tunggu 26 Okt 2012 nanti,,, boleh buat sembelihan korban...

 

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari