boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, December 8, 2012

Wanita-wanita melayu Islam brutal.....

Tak kala majoriti rakyat Malaysia berbilang bangsa menolaknya,, namun sudah menjadi lumrah, akan ada muka-muka bangang dan brutal nak jadi heroin....




KUANTAN, 7 Dis -- Naib Presiden Lynas Corporation Ltd , Datuk Marshal Ahmad (kanan) bersama penduduk sekitar yang hadir memegang tanah jarang atau dikenali sebagai nadir bumi yang baru tiba dari Australia sebagai membuktikan nadir bumi itu tidak merbahaya seperti yang digemburkan oleh beberapa pihak sebelum ini pada majlis Lynas Bersama Penduduk Setempat di kilang Lynas di sini, hari ini.--fotoBERNAMA (2012) HAKCIPTA TERPELIHARA


Tak merbahaya.....?@#$%^&*(....... berapa masyuuuuk?


10 comments:

  1. Oi setan manjung,,,mana gambo selamat penyu segari,,, ko dgn kerusi je ke

    ReplyDelete
  2. gua tak tahu macam mana mentaliti rakyat yang diperbodohkan oleh umno celaka. belum diperkayakan lagi memanglah tak bahaya tapi bila dah diperkayakan baru boleh tengok meter radiatif mencacak naik. macam pokok popi ler bila belum diperkayakan langsung tak bahaya tetapi bila dah jadi dadah dan disalahguna baru tahu benda tu bahaya.

    ReplyDelete
  3. nenek dan macik umno bn haram jadah semua dah tua dah nak mati apa ada heran , mereka bukan tau apa apa pasal bahan radio aktif yang merbahaya , janji mereka dapat rm 10.00 bahaya tak kira.

    ReplyDelete
  4. Senang saja soalan ini ;
    Kalau tak merbahaya kenapa tidak di Australia sahaja?
    Kenapa susah susah hantar ke M'sia?

    ReplyDelete
  5. ni wanita melayu Islam buta hati.

    ReplyDelete
  6. Lepas ni set2 wanita brutal akan masuk hospital blako....

    ReplyDelete
  7. nak buat macam mana suka jadi lembu sampai mati?????

    ReplyDelete
  8. makcik itu ingat nadir tu bahaan buat radio kasi aktif biasala mlayu umngok kasi ploh hengget jual mak bapak pon sanggup , nak2 geng mamak pedukang keleeng tongkang yg suruh.

    ReplyDelete
  9. biasa la..biol n bahlol tahap tertinggi..mungkin ozzie pun makcik2 nie pun x tahu kot? suruh dia ke uluwara ke dsbnya...tgk semua di ozzie tu rakyat diminta pandangan jika ada pihak kera jaan mau buat sesuatu..la nie kek 1malaya...x mahu mintak pandangan- dia bull doze aje...! binawe punya makcik-makcik biol nie?

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari