boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, January 20, 2014

Melayu Perak tunggu apa lagi ! - pergi jahanam dengan melayu!

Aku memang dilahirkan dinegeri Perak,, mengikut status bangsa dalam sijil kelahiran memang orang melayu,, nak kata aku berbangga dengan melayu,, ohh tidak....


Bila isu kangkong,, ada sekoq dua melayu pencacai ambik kesempatan... 


Selagi akal aku yang Allah kurniakan ni masih waras,,, minta maaf ler.... Bukan kata sekadar isu sindiran kangkong,, kalau cina-cina tu nak peluku kepala Najib pun aku sokong,,, baru ada akai sikit.. Dah  bagi rakyat semput nak bernafas pun tak berapa nak lega,,, aku nak sokong...khah ptuiihh... lagi sekali minta maaf,,, cuba ler cari isu lain,, kut-kut aku nak ikut serta..




5 comments:

  1. MM...najib kan ke "nabi" melayu umno...tu yg macai duk persebokkan tu...

    lebih mulia dari hudud Allah...kahkahkah

    ReplyDelete
  2. yg nabi SAW perjuangkan bukan isu kaum keluarga dan bangsa
    nabi SAW juga bukan berjuang utk 'tanah' harta dan negara

    yg baginda prjuangkan,,
    yg nabi SAW perjuangkan adalah sbnr2 smutlak2 nilai KBNARAN & KEADILAN dari "TUHAN"

    yg nabi prjuangkan adalah TAQWA-amanah-INTEGRTY-transperency yg trtinggi skali yg TIDAK boleh samaskali dikompromi! \
    nabi SAW mmperjuangkan KBNARAN & KEADILAN sejagat dgn penoh sepenoh2 rahmat serta KASEH SAYANG drp "TUHAN"..

    ReplyDelete
  3. Kalau isu lain yang paling aku sokong tegak negara undang undang berlandaskan syariat islam. Insyaallah aku bermuhon kepada Allah semuga aku jadi pembelanya,

    ReplyDelete
  4. Haiyo kangkong sungguh

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari