boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, August 29, 2014

Panas - Pengakuan Ahli Parlimen Pas dalam isu kerajaan Perpaduan Dengan UMNOVERMENT...

Macai-macai buka main sedap mulut duk kata Pas sibuk nak Unity Goverment dengan umno.... ha ha memang betoi lai... cuba tengok ni pengakuan seorang Ahli Parlimen Pas...


Lihat pada minit 03:05 ...


Kalau Khalid Ibrahim duk buat kerja dgn kerjaan persekutuan,,,, hooooo tak boleh wooo... riuh rendah....

Ni apa citer,,,, ni ahli parlimen PAS ka,,, atau aku tak berapa perasaan...
 


16 comments:

  1. Itu ler kedajalan anwar.diatur supaya team force nya membuat onar supaya malaun bodoh percaya yg PAS nak ber ug.apa punya sial anwar dgn team force nya.kesian blogger upahan pkr yg mencari makan cara haram.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang saya faham berdasarkan ucapan Yb tersebut... unity government dalam perlaksanaan pembangunan demi kesejahteraan rakyat... bukannya bergabung dengan BN

      Delete
    2. tu laa bro...selama ni aku ingat orang umno ja bangang..x sangka orang pas 2 x 5..hahah..orang cakap pasal dasar bukan pasal gabung..yg ug ko punya dalam gelap22 tu apa hal..

      Delete
    3. PKR ni betul2 macam umno; buat benda jijik kemudian upah cai2 mereka tuduh Pas dan Hj Hadi. Konon Hj Hadi dan Pas nak buat UG dengan umno/BN. Nah sekarang MP PKR sendiri dah mengaku siapa yang tergila2 nak nuat UG!!! Awak bagilah apa jua alasan yuntuk backing Anwar dan parti PKR awak. Tahi dan Berak kan sama, namanya saja yang berbeza. Baunya tetap busuk.

      Delete
    4. JOM RAMAI RAMAI KITA U TURN!!!!
      YAHOOOOOOOOO

      Delete
  2. ulamak Pas dah jadi macam ostat kazim.........masyuuuk syorge! MM nko mimpi lagi ke......memang berkat betul ludah kazam ni sampai ulamak terulung nkorang seperti din tandey wey teringin nak jilat hamno. Perkas pakar ludah, esuk Pas Pakar menyumpah....hok kapir...hok tu munapik.......hok ni yg betul, sapa? Ding Ayang......kah kah kah!

    ReplyDelete
  3. Tahniah diatas kejayaan buat UG dan UMNO Selangor. Everyone did such a great job. Well done....! Kenyataan

    ReplyDelete
  4. Tapi yg aku paham ug PR ngan BN, bukan pkr kuar PR gabung ngan umnonono. Tau bezakan ke x?

    ReplyDelete
  5. Itu bukannya niat untuk bergabung parti atau menyertai BN. Ia hanya hasrat untuk bekerjasama dlm tindakan mengatasi masalah rakyat tanpa dipolitikkan. Tidak seperti sebilangan pemimpin dan bekas pemimpin PAS. Hendak menegakkan benang basah MM ini, ingat kita orang mudah ditipukah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah.kah.kah.kah.walaupun tak masuk umno,konsensus tetap konsensus.PAS ber ug pun bekerjasama dgn umno demi rakyat selangor.apa beza nya.kah.kah.kah.dey...macai pkr,tak payah ler nak putar putar cerita.pelaq.mangkaq.bodoh bangang punya pencacai pkr.baghal tak sudah.kah.kah.kah.jika benar ler.....PAS ber ug pun tak tinggalkan parti PAS dan anwar pulak jika berkonsensus mungkin tinggalkan pkr demi jawatan.jgn goreng ler.kah.kah.kah.pencacai bodoh tetap bodoh bila ada dna umno.itu pkr sebagai adik umno.

      Delete
    2. Anon 12:54pm jenis mangkuk UMNO yg nak bela PAS. Bahasa yg digunakannya pun dah boleh diagak. Dia lupa masa TGHA dah nak berUG dgn UMNO dulu, TGNAlah yg membantutkan hasratnya. Jelas anon ini bodoh menilai, besar kemungkinannya pecacai dari parti yg bodoh-bodoh ahlinya merujuk kata Mahathir.

      Delete
  6. Asal penubuhan PKR pun adalah demi membela Anwar dan keluarga beliau yang dizalimi Mahathir dan UMNO. Jika kita gagal lahirkan keluarga yang berjuang untuk rakyat, mengapa harus dengki dan sakit hati dengan keluarga Anwar? Perlukah kita dengki juga dengan keluarga Tok Guru Nik Aziz selaku Mursyidul Am PAS yang Majlis Syura adalah penentu semua calon Pilihanraya dari PAS?
    Adakah Majlis Syura yang diPengerusikan oleh Tok Guru Nik Aziz telah setuju Nik Abduh bertanding di Pasir Mas dan kini menjadi MP Pasir Mas boleh kita anggap satu 'nepotisme' juga?
    Apakah anak Presiden PAS, Tok Guru Hj Hadi iaitu Ustaz Khalil yang kini menjawat jawatan Timbalan Ketua Pemuda PAS dan satu hari nanti bakal menjadi Wakil Rakyat akan kita sebut "nepotisme:" juga?
    Adakah "nepotisme" juga bila menantu Presiden PAS kini berada di dalam Syarikat Perangsang di bawah Kerajaan Negeri Selangor? Aku samasekali tidak bersetuju dengan tafsiran "nepotisme: sedemikian. Serba sedikit maklumat untuk kefahaman penyokong "wali band" Hj Ade Awe dan Mustofa Ale.......(Trm kasih Wfauzdin kerana memberi sedikit pencerahan kepada pengikut Pak Lebaj Malang)

    ReplyDelete
  7. Hati hati dengan tindakan yahudi (ubn) dalam perancangan untuk hancurkan PR. PAKATAN RAKYAT TIDAK akan bersama UMNO.

    Admin pun macam nak joint umno bn. Nampak macam nak jadi ketua cawangan umno manjung fasa 2d.

    ReplyDelete
  8. Cakap lah apa saja psl Anwar/PKR nl buat UG ke KN ke, mmg macai2 nya akan pertahankn. Tp kalu PAS yg buat, maunya disumpah seranah.. itulah keadilan yg diperjuangkn oleh Parti Keadilan.

    ReplyDelete
  9. Memang la dia sebut ug, tapi bukan bermaksud ug yg geng lebai pas idamkan tu.

    Unity govmnt di sini maksudnya bekerjasama selesai masalah rakyat. Tolak tepi dulu prbezaan politik lepas p/raya.

    Jgnlah prejudis dan dengki sgt sampai memfitnah. Ka mm ni dah masuk geng lebai ug?

    ReplyDelete
  10. memang dari dulu lagi puak macai pkr ni rasa mereka ni cerdik lebih.buat keputusan lepas ke jamban.tu la jadinya.ulama buat keputusan lepas sembahyang.bukan lepas berak.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari