boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, December 13, 2014

Lihat Pak Habib Yahana-yahana ni buat apa..

Umno yang sedang nazak menuju ke alam kehancuran sudah tidak mengira halal-ke haram perbuatan mereka, yang penting ada ciri-ciri keislaman pada pandangan mata orang-orang melayu, mereka tidak akan lepaskan peluang ke emasan ini...


Dengan keturunan Arab, berjubah, berserban, berjanggut, ada gelaran Habib pula,, apa lagi,,, masing-masing ada tujuan masing-masing... Umno nak tarik hati umat melayu,, manakala Pak Habib ni dapat habuan ringgit Malaysia...




Cuba lihat dalam video kat bawah ni pula... Orang yang sama duk mai ke Malaysia cari makan...




 

16 comments:

  1. Salam tuan.
    Blh bg translate apa yg dia doakan tu, tak paham, cakap arab...
    Takut nanti fitnah org pulak...

    ReplyDelete
  2. Baru lah pecah tembelang UMNO dan penganjur yang mula perkenalkan Habib dari seberang nie UMNO selalu dok dakwa Mat Sabu dan kuncu2nya berfahaman Syiah tapi nampaknya UMNO lebih dari Mat Sabu apa tidaknya jelas sekali apa yang dibuat oleh pak Habib ni memuja kubur seperti yang dilakukan oleh puak Syiah ,kenapa pula disanjung wal hal Syeik Nuruddin diharamkan dari berdakwah kenapa JAKIM membisu.Dwi standad ulama dimalaysia nie.

    ReplyDelete
  3. ....


    Anak Muda Johor Terguris - Inilah UMNO... Jahat dan tiada hati perut langsung!!... Kesian Betul!!
    ( Lihat Bukti Di Youtube )

    https://www.youtube.com/watch?v=5WEaBZcx-WE

    https://www.youtube.com/watch?v=vw2B1XMax04

    https://www.youtube.com/watch?v=0tRzqwkqrC0

    https://www.youtube.com/watch?v=0NuxFlS80bg

    https://www.youtube.com/watch?v=SviwJnhNA-Q

    https://www.youtube.com/watch?v=RowxovebgI4


    Sabar ye Anak2 Muda Johor... Kalian perlu tabah..




    Sumber Berita

    >> Klik Di Sini <<






    (( Loceng Amaran!! ))- Selepas Penjarakan Anwar. UMNO Bersiap Sedia Untuk PENJARAKAN Azmin Dan Wan Azizah Pula!!!??

    Dakwaan BerNiat Jahat - Dakwa, Saman, Tangguh 90x. Peguam BODOH!!! ??

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<




    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Agenda Jahat UMNO - UMNO Mahu Musnahkan Perpaduan PR Utk Terus BKUASA!

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Generasi lama, generasi muda dan generasi baru perlu berhati2 dgn tektik UMNO sekarang yg menggunakan media mereka..

    Matlamat mereka hanya satu... Mahu kekal berkuasa...

    Oleh itu, mereka perlu memastikan Pakatan Rakyat berpecah agar rakyat sudah tidak percaya kpd Pakatan Rakyat lg.. ( Konon nya lah )

    Jadi di bawah adalah tektik mereka yg dianggap berkesan... ( Konon nya lah )

    1. UMNO akan cuba habis2an agar PAS keluar dr PR... Semua cerita mereka palsu belaka..

    2. UMNO akan menggunakan Anwar habis2an sbg liabiliti PKR... Sebenarnya mereka takut dgn kekuatan Anwar..

    3. UMNO yg sudah hilang pengundi Cina, akan melabel DAP mcm2... Jahat mereka tak sedar, nak kata DAP pulak jahat...


    Jadi, sy mohon sgt, jgn mudah percaya dan tertipu dgn permainan jahat mereka...

    Tolong ye :-)


    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<

    ReplyDelete
  4. Apa yang di doakan nya tu ? Boleh sesiapa terjemahkan ke Bahasa Melayu?

    ReplyDelete
  5. Orang syiah kata.. Bukan aku kata..orang sunah wall jamaah sesat.. Begitu juga orang sunah walljamaah bersabda..orang syiah terpesong dari akidah sehingga berani melontarkanya melulu di mimbar2 masjid...adakah ajaran rusol2 Allah yg add in begitu??sentiasa menuding jari akulah yang benar oh tidak tidak akulahlah yg benar?maka dgan ini benarlah hadis2 rosul penhulu nabi keturunan2 .......masuk naraka!!!why..why jadi begini? ini karna umat Islam pada hari ini gagal memahami consep go to basic ...sedangkan pencipta aku Dan kau langit Dan bumi berpesan2 berkias2 didalam alquran jalan yg menuju kepada Ku yaitu Jalan yg lurus!!!!jalan yg buruk kepda jalan yg baik.. Jalan yg baik kepada yg terbaik...... So hijrahkanlahh mindamu...bahawa bangsssa yahudi,majusi Dan nasrani bermadah Dan berhelah...siapa untong siapa rugi?

    ReplyDelete
  6. err....semua bukan geng hang MM? Ini lah gulungan "kami bersama tok Garu" yg hang sokong sangat tu!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh tolong tunjukkan Tok Guru Nik Aziz atau Haji Hadi terlibat dgn kerja sebegini....

      Delete
  7. TIADA langsung unsur2 syirik dlm video tu...video tu ulama hanya minta berdoa agar kita tetap pendirian ats jalan ISLAM dan sllu ingat kat nabi..sheikh habib tu keturunan nabi..hanya insan2 yg kenal ulama shj akn pertahankan ulama..orang yg benci ulama shj yg akn caci,hina ulama serta keturunan nabi..apaa yg sheikh baca pon ko xtahu,ader hati nk syirikkan,kufurkan,fitnahkan orang..klu stakat tahu babi anjing arak tu haram baik DIAM..klu ader ape2 yg xpuas hati,ni fb saya https://www.facebook.com/hazin.khalish

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak bertengkar atau berbahas aku tiada ilmu, cuma aku leboh suka merujuk dengan alim ulama yang berpandukan alquran dan hadis... https://www.youtube.com/watch?v=nKIOFUBx31E

      Delete
    2. Nabi Alaihi Sollatuwassalam sndri melarang ummatnya memuja Baginda lebh dri Allah S.W.T...Zahirkanlah kecintaan trhadap baginda dgn berpegang teguh pd ajaran dan sunnah2 Baginda..bukan sekadar melafazkn d mulut, sdangkan hakikatnya kta menolak. Tdk salah kta brselawat bramai2, cuma jgn berlebh2han hngga lupa siapa Yang Maha Agung.

      Delete
  8. Bro, ni namanya tawassul. Iaitu memohon doa melalui perantaraan wali, orang mulia atau nabi. Cuba bukak kitab kuning, ramai ulama nusantara membolekannya. Ia bukan menyembah kubur bahkan hanya memohon doa di kuburan. Kalau ikut wahabi, semua ni haram.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan iku Wahabi, kena ikut Nabi dan para sahabat....bagi kita kena ikut Hadis yang muktabar ... https://www.youtube.com/watch?v=nKIOFUBx31E .... https://www.youtube.com/watch?v=q6JlSllDoVQ ..... Dan ini yang paling jelas ... https://www.youtube.com/watch?v=rTCt-73_cwE

      Delete
  9. jgn suka mengkafirkan org. . . .
    nanti kafir itu akan berbalik pada kita

    ReplyDelete
  10. Tawassul dgn yg masih hidup..bkn dgn yg dh meninggal...klu dibolehkan lbh baik tawassul terus dgn nabi..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari