boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, January 5, 2015

DS Najib kena belajar dengan menteri MCA .. untuk elak E-COLI..

Satu berita yang tak menyedapkan semua rakyat Malaysia... apakah Malaysia bakal ada Pm baru.. he he he..




 Pi meranduk dalam ayaq banjir punya pasal lah ya...



 ha ha ha.. tengok menteri mca ni,, cekap dalam ilm menipu dalam lakonan...

 mentang-mentang menteri pengankutan,, guna kesempatan agensi dibawah kementeriannya...
kalau tak menipu bukan cinalah,, satu bidalan yang amat tepat sekali..




12 comments:

  1. COLI sape yg dia kena tu...??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coli siapa lagi kalau bukan RM punya. Saiz XXL lagi.

      Delete
    2. COLI AL TANTUYA

      Delete
  2. Melayu juga kuat menipunya MM ooi...tak kan cina shj yg kau nampak. Hadi pun tak terkecuali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dap lagi kuat menipu. Guan eng pergi paris dan israel pun pas tak berani komen.
      Takut hilang kuasa. La ni Dap dah tarbiah pas. Bukan sebaliknya

      Delete
    2. cuba hang AnonymousJanuary 6, 2015 at 1:42 AM kaji kronologi pertarungan pas-dap khususnya antara k'jaan kedah-k'jaan penang pasca k'jaan pr perak tumbang...

      mungkin kat situ nanti hang buleh lihat "tangan hitam" dap dalam merencana kejatuhan k'jaan pas kedah...

      Delete
    3. Jika benar sekalipun DAP menipu, mereka bukannya golongan ulama. Bagaimana pula ulama yg menipu tu? Lagilah hodoh, kan......

      Delete
    4. Eeh eh ye ke?

      Delete
    5. Ulama yg menipu jauh lebih hodoh jika nak dibandingkan dgn yg bukan ulama, ada faham?

      Delete
    6. Nk menipu pun agak2 le Bro.Dlm pasport Malaysia tertera tidak blh di guna utk memasuki Israel.

      Delete
  3. ha..ha...ha....!!!!!!!!!!!!!!!!!! kena batang hidung sendiri ka.....??????? sakitnya hati....!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Hebat hebat disinonim tak menipu bukan cina, kina Allah terbalikkan x menipu bukan melayu umno. sinonim ta menipu bukan cina kina berpindah pada umno melayu. Cina dah kalah untuk kelayakan memgang tittle itu.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari