boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, February 25, 2015

Ha ha ha... ambik ko... kan dah kena !☺☺

Manusia-manusia kalau dah terlalu marah, ia tak peduli apa lagi, tambahan pula kalau dari golongan muda, darah tengah panas... 





Yang Mamat Admin PDRM pi layan budak Ali Abd Jalil tu buat apa,,, kan dah kena smash dari bola tanggung yang diberikan kepadanya...




9 comments:

  1. Polis spm gred 3, terlebih faham undang-undang .Kalau tak pandai bodek tak naik pangkat

    ReplyDelete
  2. hihihihihi..sape yang otak jauh dari kepala tu yang hantar bola tanggung tu....nasib baik masih lembut balasan Ali tu.....

    ReplyDelete
  3. Tak beranilah tu.
    Orang melayu penakut.
    Tengok dap memang berani

    1. Naikkan tarif air
    2.kalau bil pba tak bayar kat pejabat pba, kena tambah bayaran 90sen
    3.diskaun rumah 5% untuk bumiputra dihapuskan.

    Ada rakyat pulau pinang bising?. Ada melayu bising?
    Tak ada pun. Sebab mereka semua takut pada guan eng.
    Kah kah kah

    ReplyDelete
  4. Jgn hina Polis...Polis raja di malaysia

    ReplyDelete
  5. Polis ialah karier orang gagal dlm akedemik.

    ReplyDelete
  6. awat suka sgt main bola tanggung?

    ReplyDelete
  7. Salam. Mohon izin blog ini dipautkan ke http://spotthebloggers.blogspot.com Sila email ke spotthebloggers@gmail.com sekiranya tn membantah. TK

    ReplyDelete
  8. polis mesia ni bole pakai ka.... baik dari yg bawahan.. yg paling hancoq yg kat atas nun......

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari