boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, April 5, 2015

Siapakah yang akan dapat selamatkan Najib..

Dalam sehari dua ni bermacam perkara berlaku, malang duka yang bertimpa-timpa saling tak putus-putus menguji kewibawaan Najib sebagai Perdana Menteri...
Apakah kejadian ini secara kebetulan atau sebaliknya wallahu hu aklam,, bila mantan PM Dr Matahir suruh Najib bersara secara terbuka dengan lantang kononnya demi nama baik Malaysia di mata dunia... dengan cara tak semena-mena helikopter vvip pula meletup diudara dan terhempas,, dan mangsa yang meninggal pula ada ada kaitan penting dengan Najib.. Siapa tak kenal Jamaluddin Jarjis yang turut sama menjadi arwah, arwah, Husni Handzalah dan Ismail Sabri adolah exco Najib semasa Najib menjadi Ketua Pemuda Umno, maka mereka dilantik menteri melainkan arwah diberikan jawatan Duta ke Amerika taraf menteri setelah ada kes yang kecoh disatu ketika dahulu..

Terkedu Najib...

Rosmah pun turut bersedih...


Hangpa lihat sendiri mimik muka Najib, aku sendiri kesian..

Mengikut cakap-cakap di media, helikopter meletup di udara sebelum terhempas,,, secara teknikal helikopter kalau mengalami kerusakan tidak akan meletup di udara melainkan perbuatan khianat. 
Helikopter yang terhempas semalam boleh dikategorikan sebagai  helikopter yang canggih (dlm kelasnya) dan selamat dinaikki. Helikopter ini dibuat oleh Airbus Helicopter. Nama Airbus Helicopter adalah yang terbaik di dunia, Sebab ia mendapat kepercayaan untuk membawa VVIP dan koperat tentang keselamatannya.

Jika andaian aku ini benar sekali pun, apakah Najib boleh mengambil tindakan diatas siapa punya kerja yang terlibat?.. Tugas ini semua terletak diatas kuasa Ketua Polis Negara,,, namun beranikah KPN membuat siasatan dan mengambil tindakan undang-undang,,, 
Kesian Najib,,,menteri yang jaga polis bukan sepupunya lagi, kerana sekarang dia dah jaga askar...

Apa pun kita sama-sama tunggu, apa akan jadi dalam politik umno seterusnya,,, yang bakal lenyap dibumi Malaysia..












11 comments:

  1. Pelbagai bala menimpa....bersabarlah wahai sang pemimpin....ada ujian ada hikmah...renungilah...al fatihah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Tengok muka Najib macam itu pun dah rasa kesiankah Manjungmari? Najib memang pandai berlakon buat muka kesian, muka tak guna seduit pun!!!

    ReplyDelete
  3. Allah jua yang amat mengetahui akan nasib seseorang including ajal, maut, jodoh, rezeki dan segala2nya. Kita hamba! Jangan terlalu asyik menghentam dan berniat menjatuhkan sesama Islam. Sesungguhnya akhirat itu BENAR......... Api neraka itu amat panas dan tempat yang paling buruk sebagai pengakhiran. Siksanya amat pedih sekali. Dari Bilik Mayat.

    ReplyDelete
  4. Saya ibu salma ingin berbagi cerita kepada semuanya bahwa saya ini cuma seorang TKI dari malaysia dan saya cuma bekerja sebagai pembantu,tentunya anda tau kalau pembantu itu gajinya tidak seberapa dan saya kepengen pulang kampung tapi gaji saya tidak cukup akhirnya saya coba pinjam keteman saya,dia pun juga tidak punya uang dan saya pindah lagi keteman yang lain dia pun juga tidak punya,,akhirnya teman saya memberikan nomor telpon KI WARA dan katanya ini paranormal sangat terkenal yang banyak membantu orang dalam mengatasi masalah,dengan penuh semangat saya langsun menghubungi KI WARA dan ALHAMDULILLAH saya diberikan anka yang benar-benar tembus dan berkat bantuan KI WARA saya sudah bisa berkumpul kembali dengan keluarga saya dikampung,,jika anda sangat membutuhkan bantuan..jangan anda ragu silahkan hubungi saja KI WARA di 0823=2221=4888 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya atau bisa juga anda.KLIK BOCORAN 2D 3D 4D DISINI






    Saya ibu salma ingin berbagi cerita kepada semuanya bahwa saya ini cuma seorang TKI dari malaysia dan saya cuma bekerja sebagai pembantu,tentunya anda tau kalau pembantu itu gajinya tidak seberapa dan saya kepengen pulang kampung tapi gaji saya tidak cukup akhirnya saya coba pinjam keteman saya,dia pun juga tidak punya uang dan saya pindah lagi keteman yang lain dia pun juga tidak punya,,akhirnya teman saya memberikan nomor telpon KI WARA dan katanya ini paranormal sangat terkenal yang banyak membantu orang dalam mengatasi masalah,dengan penuh semangat saya langsun menghubungi KI WARA dan ALHAMDULILLAH saya diberikan anka yang benar-benar tembus dan berkat bantuan KI WARA saya sudah bisa berkumpul kembali dengan keluarga saya dikampung,,jika anda sangat membutuhkan bantuan..jangan anda ragu silahkan hubungi saja KI WARA di 0823=2221=4888 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya atau bisa juga anda. KLIK BOCORAN 2D 3D 4D DISINI

    ReplyDelete
    Replies
    1. waduhh waduhhh ibu salma kok disini lagi promosi yaaa...hehehe ...kamu balik aja di sana duduk diam diam..bikin sorang sorang aja..baru lumayan yakn yakan yaaaakaannn

      Delete
  5. Eh.siapa lagi yang bolih mneyelamatkan najib selain Manjung Mari.Teruskan memberi semangat pada dia.kleuarkan kejayaan besar yang telah dibuat oleh Najib,sila tolong najib wahai Manjung Mari.nak harapakan Kazim ,jauh sekali

    ReplyDelete
  6. Sudahlah kau manjungh mari,komen aku kau tak siarkan bila kena dengan kau,PTUiiiiih

    ReplyDelete
  7. Mungkin aku sorang saja yang mendoa'kan DS Najib ketika tahajjud tiap-tiap malam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro. .lu memang ada class lag...bab tuhan makbul atau tidak itu nombor dua. .bravo bbrao

      Delete
  8. TOLONGLAH MANSUHKAN GST....TOLONGLAH WAHAI KERAJAAN...TAK TAHAN DENGAN SEMUA HARGA BARANG YANG NAIK MENGGILA....AIR MINERAL PUN KENA GST...BISKUT PUN KENA GST....JANGANLAH ZALIM SANGAT...TOLONGLAH...NAK BELI PAMPERS ANAK LAGI..TOLONGLAH....MANSUHKAN GST....AKU SEMAKIN TERTEKAN WAHAI PARA PEMIMPIN...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari