boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, March 30, 2015

Ini Dia Ulama penyelamat melayu dari GST..

Patutla seminggu dua yang lepas sibuk duk warwarkan tak mau lagi berceramah kat TV,, rupa-rupanya ada agenda yang lebih power... kah kah kah.,, 


Dalam rakyat marhaen duk gelisah nak menghadapi kesempitan hidup,,, yang si mamat sekoq ni pun sibuk juga,,,  phuiii...
Dia sibuk nak buat album pulak dah,,, lagu apa dia nak nyanyi ni... ya hanana kut,, atau pun kalau dah jodoh... dan yang pasti jangan beli yang cetak rompak... ha ha ha nanti tak untung woo..





23 comments:

  1. Elok le ulamak pelbagai... Sat lg mengubat org plk... Ustz kan serba boleh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Ha..haa.. Haa.. Sdr majung mari. Awatnye yob menyampah sangat kat yob kazim nih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di bawah ruangan komen ini terdapat satu video youtube, jika tidak keberataan boleh tonton video durasinya hanya 12saat shj. Ada lidah tak tahu nak jaga, itulah fasal....

      Delete
  3. Pieewiiieet!!!dah masuk studio itu sudah bogus!!penghijrahan yg yg yg menetapi hukum syarakq...moga-moga barakah Dan diikuti Oleh glongan belia-muda...insaallah.

    ReplyDelete
  4. semua tu masok duit,boleh bertyambah kaya si roti jala ni

    ReplyDelete
  5. Album ustaz kazim takdak GST. Jom pakat beli...

    ReplyDelete
  6. sudah-sudahlah Kazim kejar populariti tu...

    ReplyDelete
  7. merajuk xnak ceramah lg, rupanya nk jd artis..lps ni klu album x laku adakah kazim akan merajuk lagi dn jd pelakon pulak? jgn salah fhm mestilah kazim pegang watak wali wali besar, ulama dunia.

    ReplyDelete
  8. Dia bukan marah sangat kat UMK pasai tak betoi dengan janji, dulu nak berhenti ceramah pasai citer kena ugut dan siap bagi tarikh. Ini dah buat janji lagi tak nak bagi ceramah kat TV pulak tapi lain pulak citernya dengan ada syarat program terpilih pulak. Saya sendiri pun naik meluat dengan janji-janjinya yang beliau sendiri langgar. Bukan ada orang paksa dia suruh berjanji pun, semuanya nak cari glamour jer pasai agama bukan untuk dijual beli. Ramai orang mula marah dengan tindakan UMK dengan alasan-alasannya demi menghalalkan janji-janjinya sendiri. Macam sekarang kata nak tunggu bangunan baru di pusat tahfihnya siap pulak pasai kekurangan dana tetapi tengok ler kenderaan-kenderaan mewah miliknya. Bukan kita marah dia nak kejar dunia, lantaklah banyak mana dia nak kaut tapi jangan sampai jual agama. Bila janji tak nak bagi ceramah, dapat masuk TV tiap-tiap minggu, janji tak nak masuk TV, dapat jadi artis pulak. Tak tahu ler bila beliau janji tak nak jadi arti, apa benda pulak yang beliau dapat....

    ReplyDelete
  9. Dah tukar profesyen ke? Tak boleh cari makan le nampaknya penasyid2 yang lain.

    ReplyDelete
  10. Salam.

    Relaks UKE dia kan ker suke nyanyi .. biorkan ler dia nyanyi untuk sesetengah rakyat kite jugak yang dihimpit bebanan kos sara hidup...hehe.

    Mungkin ada lagu pasal 'keindahan GST & Rosmah Najib' untuk hiburan kita bersama .. Eloknya dihafal & diwiridkan setiap waktu kita "kembara" di dunia ni. haha

    ReplyDelete
  11. multi skills & multi tasking.

    ReplyDelete
  12. die cabar tok peti tuuu.....
    nk jadi artis plakkk.....lps ni tumpu konsert le pulak ostad yeerrr...masyuk lg lajuu...

    ReplyDelete
  13. Apa pulak manjung Mari dengki kt Ustaz kazim.kau tak bolih buat album ke.buatlah juga lagu GST ke,Lagu Pas ke.Lagu Hj Hadi ke,apa kau ni lawan dengan Kazim tu.suara kau hebat kan,Buat Album ,bla jual kenakan GST mesti orang berebut,sebab namanya MANJUNG MARI.

    ReplyDelete
  14. apalah yg ko benci sgt dengan ust kazim ni,macam mana lah org islam nak maju ,kalo benci sgt pun tak yah lah sampai menghasut org laen utk membenci ust kazim ni...ini lah namanya org islam yg memakan daging sedara nya sendiri...daripada ko tulis buruk org lebih baik ko ikut cara si ust kazim tu buka sekolah pondok ker,jaga anak yatim ke kan lagi bagus..jgn nak tutup aib sendir,ko bukak aib org..
    subhanallah...istigfarlah manjung mari kalo ko rasa ko yg terbaek buat la benda yg baik..

    ReplyDelete
  15. Tahniah .

    Ini baru di panggil ulang tahun "ganGSTer Malaya". bukan makan 1% tapi sekali makan 6%.

    GodFather Malaya 2015.TAHNIAH juga Pada semua Rakyat Malaysia. sebab Rakyat Malaysia Matematik Gred "A Plus".

    ReplyDelete
  16. TUUUUU DIAAAAA.. kalu dia buat album lagu mampuih aku tak beli tapi kalu album lawak, aku beli bio kene 12 kali GST! hangpa jangan dok dengki kat dia weyy kalu setakat peserta raja lawak, ostad kazem layak jadi pelawak legend. Sekian pesanan khidmat masyarakat Rohingya di Malaysia. Saya perihatin, lu worang macam mana?

    ReplyDelete
  17. Lagu 'ayah ku kawin lagi'. Hebat ulama ni.

    ReplyDelete
  18. PESANAN DRPD ORG UMNO: kalo tak nk kena GST, jngan beli barang.. nk repair renovate buat apa pun jngan upah org lain.. smua buat sendiri ye.. yg penting kita sama2 mndoakan agar Malaysia maseh aman dulu kini selamanya walaupn semua rakyat trkena GST trmasuk org Umno miskin tegar di hulu cerok sana.. keh keh keh..

    ReplyDelete
  19. Bawa-bawa lah bertaubat. Menghina apa yang anda dapat ? Jangan tonjolkan IQ bodoh, belajar mengasihi sesama manusia, binatang dan hidupan lain. Cuma jangan bergurukan ifrit dan setan di alam ghaib..he...he... anda suka jadi wali nya ?

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari