boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, July 26, 2010

Hu.. hu.. hu.. saya tak bohong...

"Saya seorang mufti takkanlah saya nak membohong, cuma saya tak nak sebut nama orang yang bertemu dengan saya itu....jadi saya tidak membohong. Dia nak tuduh saya membohong itu dia punya pasal.

"Yang penting dia seorang Islam atau tidak... berjuang atas nama Islam atau tidak, kenapa nak bersekongkol dengan yang lainnya,"



Harussani must resign, says Mahfuz


Hu hu hu hu........ saya nak sambung jawatan mufti lagiiiiiii 5 tahun..... sampai mati.....

2 comments:

  1. nik aziz babi celaka pun nak jadi mb negeri setan pun sampai mampos jugaaaaaaaaa

    nik aziz adalah penghuni neraka paling dalam sekali insyaallah...amin bersama manjungmari

    ReplyDelete
  2. Ni... pun satu lagi, masyaallah, hangpa semua bacalah 10x, segala info yang nak di sampai... penuh rasa dendam dan caci maki.....tak kunjung padam...24jam sehari...7 hari seminggu....52 minggu setahun...dah berapa tahun hangpa buat semua ini... kemudian dibalas dengan komen....caci maki.....harapharap tak dapat dosa kering....tapi kalau dapat dosa hang pikiaq sendirilah sifir diatas..60saat x 6o minit x24 jam x 7 hari x 52 minggu x dah berapa tahun hangpa buat... caci maki ini...kalaulah andainya berdosa... camne hangpa sesemua nak cuci....insaf2 lah.....segala kebaikan dan pahala anda dapat pada orang yang hangpa caci maki...
    bayangbayangkanlah.....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari