boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, September 19, 2011

Apa Kata Zambry - Nasib 4 orang ADUN Bebas Mesra BN..

Salam Sejahtera..


Rasanya masih baru lagi kisah rampasan kuasa kudeta awal tahun 2009 yang lalu..pejam celik, pejam celik, dah nak hampiri PRU13 dah.

Ha ha,, nampaknya 4 mangkok di atas tu lepas PRU13 ni bolehlah makan pencen ADUN,,, rasa-rasanya kalau nak bertanding lagi atas tiket UMNO atau BN tobat lahum Zambry Kadiaq nak bagi,,

Dari awai-awai lagi Zambry dah bersuara, hanya calon yang boleh menang (winable candicates) sahaja akan dicalonkan, 4 orang ni konfiden boleh menang ka.

Dari sini kita boleh lihat dan kenal perangai dan hati budi Zambri terhadap 4 mangkok ni yang telah membantunya menjawat jawatan MB......U help me....I help U...

Sebaik-baiknya, 4 ekoq mangkok ni dah boleh dah buat persiapan, nak balik kampong asal ka atau nak menetap di luar kawasan,,,,pengundi-pengundi PRU12 2008 masih tetap tak lupa !!!????




2 comments:

  1. aku nak tunggu zulkulum. nak tengok dia berani bertanding lagi atau dak.

    ReplyDelete
  2. Kepada pengundi yang memilih mereka dalam PRU lepas menganggap mereka ini sebagai pengkhianat. Mana nak taruh muka bila balik kekawasan masing2 selepas ini? Majoriti penduduk dlm kawasan DUN yang mereka tandingi amat meluat dan benci kpd mereka ini...mereka akan jadi seperti ANJING KURAP..Itu lah padahnya bila mengkhianati pengundi yang memilih mereka...!!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari