boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, October 25, 2013

Naib Ketua Pemuda Umno - Gambar dengan wanita politik murahan..

Jawab mesti mau jawab, cuma mengaku atau tidak lu orang sendiri baca dan fikir... bagi aku no komen,,, kalau macam ni bakal pemimpin umno,, errmhhh.. nasib malanglah orang melayu...


Khairul Azwan kesal dengan politik murahan

Zabidi Saidi
 | October 24, 2013
Saya tidak akan melayan dan saya percaya ianya tidak akan berakhir di sini sahaja




PETALING JAYA: Naib Ketua Pemuda Umno yang baru, Khairul Azwan Harun kesal dengan penyebaran gambar dalam Facebook yang menunjukkan beliau bersama dua orang perempuan.
Katanya, ini yang dinamakan politik murahan.
“Saya tidak akan melayan dan saya percaya ianya tidak akan berakhir di sini sahaja ,” katanya kepada FMT mengulas penyebaran gambar tersebut dalam Facebook.
Beliau yang juga Ketua Pemuda Umno Negeri Perak disahkan menang sebagai Naib Ketua Pemuda Umno yang baru hari ini setelah mengalahkan Exco Pemuda Umno Malaysia, Jamawi Jaafar setelah seri 73-73 pada 12 Oktober lalu.
Khairul Azwan mendapat dua undi tambahan semalam dari Pemuda Gelang Patah dan Sabak Bernam.
Apabila ditanya gambar itu bila diambil, beliau tidak menjawab pertanyaan itu.

Ha ha ha,,, apasal tak jawab?......

bagaimana pulak dengan dakwaan miliki syarikat dan harta dibawah ni..



Boleh rujuk di Klik Sini

umno oh umno .....

1 comment:

  1. Bodoh kalau jadi pemimpin UMNO kalah tak mahu kumpul harta. Kata kata Tun Mahathir yg pemimpin UMNO semua bodoh terbukti silap.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari