boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, March 17, 2014

MH 370 - Jawapan menteri yang bodoh atau Najib sendiri yang bodoh?

Pertama sekali minta maaf lar,,, kerana membodohkan 2 orang menteri umno,,, apa nak buat memang bodoh atau sengaja buat-buat bodoh, apa pun memang dah sah lagi sahih bodoh..


 Nasional   

MH370: PM tak buat soal-jawab untuk elak kekeliruan - Ku Nan
pada 17-03-2014 09:03 
Post Pic

KUALA LUMPUR: Menteri Wilayah Persekutuan, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor hari ini membidas ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang disifatkan sebagai seorang yang hanya mempunyai kepentingan politik semata-mata.
Katanya, Anwar telah mengkritik Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak kerana tidak mengadakan soal-jawab media pada sidang akhbar MH370 di Putrajaya semalam.
Sedangkan tujuan Najib berbuat demikian adalah bagi mengelak berlakunya kekeliruan, kata Tengku Adnan.  
Beliau yang juga Setiausaha Agung Umno berkata tindakan Anwar yang suka memperbesarkan perkara kecil adalah untuk kepentingan politik semata-mata.
"Anwar ni apa kita buat semua salah. Pasti Perdana Menteri tak jawab soalan (media) kerana tidak mahu mengelirukan keadaan.
"Dia (Anwar) tak faham...dia akan timbulkan setiap perkara kecil untuk kepentingan politik dia. Ini masalahnya", kata Tengku Adnan kepada pemberita selepas merasmikan Konvensyen Hala Tuju Melayu anjuran Umno Bahagian Bandar Tun Razak.
Sebuah laman portal memetik Anwar sebagai mengkritik Najib kerana tidak mahu mengambil sebarang soalan dari media pada sidang akhbar tersebut.

Kalau wartawan TV3 dan Utusan aku rasa tentu soalan akan diadakan dibenarkan he he he,, ini wartawan dari negara-negara asing.. he he he.. cukuplah,, wartawan Malaysiakini pun kekadang dah kena marah...

Bukan apa,, kalau dengan pelajar sekolah rendah pun tak boleh nak jawab,, apatah lagi dengan wartawan asing..... he he , bukan fitnah aaa... lihat sendiri... ni.




Jadi siapa yang bodoh,,, menteri ka bodoh, najib ka yang bodoh... 







11 comments:

  1. Awat dok crita pasal najis...bijak budak2 ni...

    ReplyDelete
  2. 'dia akan timbulkan setiap perkara kecil untuk kepentingan politik dia. Ini masalahnya'..berbeza ngan umno,mrk ni akn sorok setiap perkara yg kecil n bsar utk kpentingan politik mrk..ini daruratnya..sbb apa berlakunya kekeliruan??? sbb dh biasa menipu,mfitnah..sbb tu takut kantoi

    ReplyDelete
  3. Untuk menjawap soalan : 'Jadi siapa yang bodoh,,, menteri ka bodoh, najib ka yang bodoh..' sebenarnya TIADA adalah jawapannya. Kalau jawap menteri nanti Najib kecik hati, kalau Najib shj menteri pula kecik hati. Jawapan sebenar bagi persoalan itu ialah KEDUA-DUANYA BODOH!

    ReplyDelete
  4. Sidang Akhbar Pesawat Hilang dah macam program Tanyalah Ustaz... siap soalan dan jawapan awal-awal.

    Barangkali macam nilah dua sepupu belajar di sekolah dulu-dulu.... cikgu set soalan dan jawapan untuk cuma disalin balik dengan tulisan tangan atas kertas jawapan. Lepas tu cikgu pun cakap 'good boy'... lepas tu daddy pun cakap... 'good boy'... mummy pun cakap 'good boy', datuk tokey genting ... cakap 'good boy'.... sebab tu macam celaka sahaja sekarang.

    ReplyDelete
  5. Bodoh2 beliau pun habis bini dan semua kaum keluarga beliau telah menjadi jutawan segera dengan cara melantak wang dan harta rakyat semua bangsa di negara ini. Dengan berbekalkan tiket "Melayu mudah ditipu" dan "tak Melayu hilang di dunia" dan "ketuanan Melayu".

    ReplyDelete
  6. Tahukan anda terdapat satu peribahasa melayu moden iaitu "bodoh spt menteri"

    ReplyDelete
  7. No 1 Bodoh Al Fadhil Ustaz Mahfuz SRP. Nak jadi tebusan pulak dah ! Dia rasa macam dia ada harga..he..he..

    ReplyDelete
  8. MH370 kekal MISTERI......TUN M & DS N..tlg jgn heret rakyat bersama dlm isu peribadi kamu....ALLAH melihat ape yg telah kamu lakukan selama ini....jgn kita bertuhan DUIT....jgn bt x thu plak....

    ReplyDelete
  9. Mereka takut mereka yang terkeliru akibat dari kekeliruan waktu tu.

    ReplyDelete
  10. Admin ko ni bodoh ke ape? Setakat nk buat blog nk msuk cite mcm ni baik x payah. Org mcm ko ni byk merosakkan pemikiran org melayu.

    ReplyDelete
  11. Bodoh jumpa bodoh = banggang bin bahalol

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari