boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, November 21, 2012

Ahli Parlimen Wanita PKR mengaku miliki 4 buah kereta mewah.

Inilah sikap orang melayu,, tak kiralah UMNO atau pembangkang,, pantang ada sumber rezeki lebih mulalah .... 
Kalau ahli bisnes, masyarakat tak kisah,, no ahli politik,, sebelum ini bukan main lantang duk hentam pemimpin,, kena kat batang hidung sendiri,, apa cerita... 




Baca seterusnya  zuraida-mengaku-miliki-kereta-mewah.

Pengakuan memang boleh dibuat atas apa saja alasan,, tetapi pengundi atas pagar sentiasa memerhati,,, mereka yang menentukan kemenangan pada PRU13 nanti... 

17 comments:

  1. Salam tuan, saya pernah lalu depan pusat khidmat YB ni.. kenderaan seperti hilux tu selalu ada di situ..siap ada stiker Pusat Khidmat Ahli Parlimen lagi.. kalau kita bersangka baik, beliau mungkin berkorban kenderaan sendiri utk kegunaan pusat tersebut.. - Neo

    ReplyDelete
  2. DSAI...tolong pantau sikit...dlm waktu kecemasan ni minta tolong jgnlah bagi peluang kat pecacai-pecacai Amno bahan untuk hentam PR...kpd ahli politik yg rakus....tolong jgn buat apa yg pihak sebelah sana yg dok rakus buat...harap paham !!!rakyat sekarang bijak menilai...........

    ReplyDelete
  3. 4 tu nak buat apa

    ReplyDelete
  4. mudah cerite kereta2 tu dpt sebelum jd MP atau selepas jd MP....kalau sama juga dgn gang2 setan umno dikenali,pancung ramai2

    ReplyDelete
  5. Wahai pemimpin PKR.Sedarlah kalian dulu berasal dari UMNO juga.Jadi jangan bawa nafsu serakah BN ke dalam PAKATAN RAKYAT.Rakyat sentiasa memerhati.Contohilah nabi dan para sahabat.Kalau nak kaya dan bermewah jadi rakyat biasa dan buat bisnes.Sapa pun tak kan tegur.

    ReplyDelete
  6. Salam manjungmari

    Pada pandangan Yong, Hilux tak masuk kategori kereta mewah.

    Apapun, wajar wakil rakyat deklara kekayaan sebelum jadi calon semula.

    ReplyDelete
  7. Pakai la kereta apa pun, janji bukan sebat duit rakyat. Tak kan la pemimpin PR semua nak pakai kereta murah kot...

    ReplyDelete
  8. Tu baru jadi MP kalau dah jadi menteri samalah macam Shahjat kita yang kata dia tak tau pun yang laki dia buat bisnes dengan anak dia, MP tiga biji bila menteri jadi juga macam menteri Belia sukan Zalina Othman hidup bujang tapi kereta sampai lima enam buah apa kejadah nak dibuatsebanyak itu bukankah lebih baik duit lebih tu di impak kejalan yang lebih berguna untuk orang ramai atau rakyat yang miskin tak usah harap peruntukan kerajaan pemerentah saja baru hendak agih kepada rakyat.

    ReplyDelete
  9. Kalau dah rasa macam ada yang tak kena dengan orang yang dituduh ini.... kenapa nak menceceh sampai keluar buih busuk kat tepi mulut tu ? Orang yang dituduh pula kata tak menjadi masaalah kalau nak siasat. Pergi buat repot pada polis, SPRM, majlis fatwa kebangsaan, JAIS, JAKIM, dan pada peguam negara. Dan jangan lupa siasat juga seluar dalam jenis apa yang dia pakai.

    Kalau nak jadi rakyat yang bertanggongjawab.... siasat dan tangkap semua orang yang mengumpul kekayaan dalam keadaan meragukan. Jangan buang masa dengan mengumpat saja kononnya.... Inilah sikap orang melayu,, tak kiralah UMNO atau pembangkang,, pantang ada sumber rezeki lebih mulalah....

    Sikap Cina, sikap India macam mana ? Lu gua... gua lu memang haramjadah !!!

    ReplyDelete
  10. Zulhasnan baru beli kereta mewah no plat 111 . Volkswagon ker audi harga atas 400 000. Warna silver. Tanya staff seri meraga bhd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masaalahnya bro, tak mengapa nak beli kapalterbang pun, bukan orang nak dengki. Yang org tak gemar ialah kita yang dok asyik mengata org rasuah, salahguna kuasa, melesap duit rakyat.... Alih2 kita jugak yang kelihatan sama... Malah lebih teruk. Mana tak teruk, MP umno dua tiga penggal baru nampak mewah, kita yg tak sampai sepenggal dah bermewah2 ni apa cer? Satu lagi, org nak tahu dari mana sumbernya...

      Delete
  11. Aku tak jadi MP pun ada 4 buah kereta...Apa hal..nak heboh sangat??? Cuba tengok dan siasat Menteri UMNO..ada diantara mereka memiliki lebih dari 30 buah kereta. Tak ada tempat untuk pakir, terpaksa beli sebuah rumah lagi yg luas kawasannya , hanya untuk pakir kereta2. Aku dengaq orang cerita aje betul ke tak wallahua'lam..!!! (kereta2 aku 2nd hand saje)

    ReplyDelete
  12. Elehhhh...anak org lain dapat naik Hummer free korang buat dono ajer!

    ReplyDelete
  13. mangkok ayun punya pengkritik.... YB tu bukan makan rasuah. padan la dia YB naik keta hebat. ini bukan tahun 80an 90an. yg parti setan amno ajk bahagian dah kaya gila khinzir mengalahkan YB ko tak dedahkan!

    ReplyDelete
  14. Wei bodo , mak lampir tu jual buah ditepi jln je sblk ni,bila dh jadi mp tak kn sampai 4 biji kete terus guna, ambik duit kat mana? Klu dh jadi ceo pun cepatnya jadi ceo. Bila korang jadi ceo mana mana syarikat tak de plk korang kata kroni?, yang geng umno ke pas ke bila jd mp ke adun ke depa tu jadi ceo syarikat,,, tu yg cepat boleh beli kete mewah. Sama lah dgn mak lampir ni pun... Moral of the story,,, bila puak kapir harbi pakai kete banyak /mewah tak pe, tp klu puak umno pakai kete ko kata sebat duit rakyat,,, memang jenis babi sial la korang ni,,,,, apa apa pun mampos manjungmari haramjadah

    ReplyDelete
  15. kereta yang dibeli dengan pengecualian duti.so harga murah...then 2 hilux..untuk kegunaan office..die pun offer nak siasat siasatlah..so apa yg issuenya...

    ReplyDelete
  16. Buat apa pakai 4 keta satu masa, kalau 2 keta tu masuk akal jugak hilux gi tropong lembu kak jat merz buat pi parlimen baru betoi

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari