boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, November 21, 2012

Lihat sendiri - Apakah ini satu Sunnahtullah terhadap Wanita UMNO.....

Subhanallah, sebelum ini aku sekadar menganggap fenomena ini sekadar kejadian biasa sahaja,, namun sekejap tadi baru aku tersedar apa yang berlaku selama ini... 


Aku tak mau tulis banyak,, cuma nak minta hangpa ingat balik gambar lembu betina ni naik angin masa PAU 2011 yang lalu, rasanya macam baru lagi...  



Hari ini senario yang sama berlaku lagi,, masyaallah..pesta laporan polis bakal bermula lagi.....

KOTA BAHARU, 20 Nov -- Kira-kira 30 anggota Pergerakan Wanita UMNO Pengkalan Chepa tampil ke Ibupejabat Polis Daerah Kota Baharu bagi membuat laporan polis berhubung kenyataan Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berhubung isu murtad pada Muktamar Tahunan PAS Kali Ke-58 di sini, hari ini.
Kumpulan itu diketuai oleh Ketua Wanita UMNO Pengkalan Chepa, Zarina Md Eusoffe (tengah).

-- fotoBERNAMA (2012) HAKCIPTA TERPELIHARA

Apakah bila wanita UMNO marah, naik angin,, mereka akan menyinsing lengan baju tunjuk lengan.,..ada putih gebu, ada hitam hireng..... 

He he, dah lah buat dosa kering tunjuk aurat lengan, buat fitnah pulak kepada Tuan Guru Nik Aziz,, cuba perati tengok,, Nik Aziz kondem UMNO,, kenapa di tulisnya Nik Aziz menghina seluruh umat Islam,,, 
Aku pun orang Islam,, tak terasa apa-apa pun,, malah aku cukup-cukup paling berbangga kerana Tuan Guru Nik Aziz berani mengeluarkan kenyataan tersebut... Alhamdulillah... Memang aku berbangga bangat dengan kenyataan berani tersebut... 

Apa aku peduli apa yang hangpa nak kata apa kay aku,, ada aku kesah.... Boleh beeeelaaaaaahhhh....................... 

11 comments:

  1. yg bodoh, bangang, dungu dan tolol macam yg dlm gambar tu jer yg nak terasa punnnn.... pergi mampusss!!!!!

    ReplyDelete
  2. UMNO/BN...dah terasa kepedasan cili yg dimakannyer....melolong dan meroyan sakan.....kalu kamu tu lembu...org panggil unta...kenapa kamu menyahut.....rileks jer ler....ko mcm tak percaya sifat mengetahui bg Allah Taala......sifat maha adil Allah....sbb kamu dah menyangka buruk akan Allah akan sifat2nyer itulah kamu sanggup melakukan kezaliman kpd manusia......dan lagi satu...takutlah kamu doa org2 yg zalim.....kerana hati doa org yg zalim terlalu dekat dgn Allah dan doanyer pula tidak berhijab dgn Allah......lagi satu...itu adalah hak bg org yg dizalimi utk minta bantuan dari Tuhannyer......adakah kamu cuba nak menafikan hak mereka.....sifat cuba nak menafikan hak org zalim itu adlah menambahkan kezaliman kamu lagi terhadap mereka........

    ReplyDelete
  3. AKU PUN MALU TENGOK ORG MELAYUUUUUU....CAM NI LAH...APAHAL PUN AKU NAK ORG YANG BERANI BUAT KEPUTUSAN....HEHHEHE TURUN KAN HARGA KERETA..

    ReplyDelete
  4. kena gempaq sikit dah kecut.
    so, lain kali jangan buat zalim kat sesama manusia. Tau takut.

    ReplyDelete
  5. yang lelaki dah letih berdemo...bagi pompuan pulak dgn harapan ramai org kampong dan makcik felda simpati...cisss semua tektik dah xleh pakai...atau yg lelaki telog dah kecutt...

    ReplyDelete
  6. puak yg bodoh.UMNO tu manusia ke?Boleh ke UMNO mengucap dua kalimah syahadah?Bodoh mereka ni lebih dari tahap cipan lg.UMNO tu sedara seagama dgn dia org kot.

    ReplyDelete
  7. Jangan lupa...umno busuk sampai ke usus.

    ReplyDelete
  8. Mampos manjungmari celaka lakhanat

    ReplyDelete
  9. semua pakat nak tunjuk dada sape paling besar la tu.masitah pun dah nak tunjuk dada skang ni.hadhari tul

    ReplyDelete
  10. Dia dh berhijrah mcm abby abadi. Kenapa abby dikatakan baik?

    ReplyDelete
  11. ".. to love is to care, to care we must share..."
    get some and feel awesome at BBC MARDI Station CH39000

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari