boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, November 29, 2014

Masya Allah, macam ni punya manusia melayu pun ada...

Walaupun mamat ni seorang doktor pakar, namun bila aku dengar ucapannya,, aku sendiri jadi takut,,, apakah beliau tidak belajar agama islam...orang Kedah woi... 



Harap-harap ada pihak yang pandai hukum agama dalam umno tolong beri tunjuk ajar dengan dortor ni,, kesian,, ramai sangai orang umno berfikiran sempit macam ini.. kesian.


17 comments:

  1. Org2 mcmnilah yg umno nak...ada lagi x?..mai ramai2 masuk umno..baru meriah perhimpunan..

    ReplyDelete
  2. dah nampak riak dan takbur di hati doktor ni... apa...anak orang lain lg hebat dari doktor ini tp tak dicanangkan di media sosial. Moga Allah berikan hidayah pd doktor ini sebelum terlambat.

    ReplyDelete
  3. Jangan marahkan dia.dia jahil agama,ilmu agama langsung zero.,dia lupa siapa yang menghidupkan dia,siapa beri akal kepada dia,siapa yang jadikan dia sebagai dokotor,siapa yang beri rezeki kepada dia.fikiranya songsang,dia inagt Umno yang membesarkan dia dan keluarga dia ,dan dia takabur tentang dia tahu anak dia akan berjya.dia lupa Allah,biarkan dia ,bila bala menimpa dia biar dia mohon umo bantu dia,fikir dia sekiranya Umno takda dia tak bolih makan nasi dan dia kan terus makan tahi dia je.itulah manusia nampak je cerdik tapi bodoh tahap labun.

    ReplyDelete
  4. Doktor.....tapi bangang....

    ReplyDelete
  5. Ampuan nya itu ada makna, dia minta di lantik sebagai Ahli Parliman dan seterus nya di lantik sebagai Menteri Kesihatan kot hingga terlupa akan akidah nya. Wayai para ustaz dan ustazah di dalam UMNU bantu lah untuk memulih kan akidah beliau, itu pun kalau kamu semua masih mempunyai akidah!!!

    ReplyDelete
  6. Kita kena sedar ke diri... tujuan (niat, akidah) & cara (ilmu, usaha kerja) kita kena le tepat pada penilaian Allah, ikut syariat Rasulullah s.a.w. (Islam) ! Semua daripada Allah & kepada Dia saja kita kembali.

    Kalau bab makan pun tak nampak (kaitan) Allah, tu dah parah akidah tu ! Nak ampu pun agak agak le doc !

    Hosei liau, lah ! haha

    ReplyDelete
  7. moral of the story ......... ale utoh beto le mamat nie ......bak kata piem .................... BANGANG

    ReplyDelete
  8. Bengong punya doktor pun ada noh
    apa..dia ingat 100% dia pi belajaq duit no ka...piiiiiiraaaaaa mamak.
    yg dia belajaq...yg dia mkn...tu semua duit rakyat...tak kira umno...pas...pkr...mic...mca...dap...dan lain2 lagi.
    inilah tahap pemikiran yg jumud....membabi buta
    nak bodek ...tpi tahap bangang

    ReplyDelete
  9. Ini adalah diantara proffesional yang aktif dalam politik.
    Ini kah yang PAS cuba agongkan? Professional?
    Proffesional memang diperlukan
    Tapi professional yang alim tentang hukum hakam dan syariah islam.

    ReplyDelete
  10. doktor? otak sendiri sakit tk boleh dirawat. doktor ni bahaya.

    MAKA BERGELIMPANGANLAH MAYAT ORG2 UMNO KERANA MATI TIDAK DAPAT MAKAN WALAU SEBUTIR NASI DI SELANGOR, KELANTAN DAN PULAU PINANG.

    sesiapa yg hendak makan nasi hendaklah pergi ke negeri diperintah umno kerana hanya disana ada beras.

    kalau doktor pakar pun jadi lembu bila masuk umno, maka apa lagi penyokong biasa umno .. sudah tentu bertaraf dubur atau najis lembu.

    ReplyDelete
  11. Pi khabaq kat babi sekoq ni, Nabi Musa a.s. pun boleh terus hidup ataih ihsan Firaun sbb membiaqkan dia terus hidup sejak bayi lagi. Yg Nabi Musa a.s. pi tentang firaun tu pasai apa, tak kenang budi firaun itu ka? Doktor pakar ni mana ada akai nak pikiaq!!!

    ReplyDelete
  12. Ni lg sekoq tukang jilat, ampu, bodek. Baik ko makan taik UMNO lg baguih!!

    ReplyDelete
  13. Dua perbezaan yang besar.Ilmu dan pelajaran tidak sama.Berpelajaran tinggi tidak bermakna berilmu.Ilmu adalah cahaya yang membawa kepada kecintaan kepada Allah.Pelajaran mungkin dapat meraih jawatan dunia saja.Apa yang diperlukan oleh setiap manusia,kebahagiaan dunia dan akhirat bukan keseronokan.Keseronokan bersifat luaran dan sekejap.Ada hiraeki untuk mendapat ilmu dengan dimulai dengan maklumat, pengetahuan, fakta, pelajaran hinggalah keperingkat yang tertinggi ilmu atau cahaya.Tak hairan seorang doktor boleh berkata dan percaya sedemikian.Apa yang dikhuatiri adalah memberi impak yang besar kepada akidah dengan beranggapan dan berkata sedemikian.Terima kasih.

    ReplyDelete
  14. Cepat naik pangkat

    ReplyDelete
  15. Terlampau dok check org...last2 doktor ni jd sewel...wiyer putus banyak tu....p mintak la umno repair otak kau tu....Allah dgn umno tak tau nk beza

    ReplyDelete
  16. kesian belajak tinggi otak langsung tarak. kecik umno kasi lu makan, lu sudah lupa sama lu punya bapa sama lu punya mak kasi lu makan ma. bertaubat lah kamu darah yang mengalir dalam tubuh kamu itu kepunyaan Allah jangan lah terok sangat.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari