boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, December 26, 2014

Wahabi sesat dan terorist...?


Hari Rabu malam Khamis,, waktu aku nak surau solat Isyat,,rupanya ada kuliah magrib,, suara manusia yang mengajar kuliah tersebut memang ku kenali,, daalam jarak 200 meter ke surau, melalui pembesar suara...

Dengan jelas aku dengar satu arahan yang sangat sumbang...  "Tuan-tuan, hati-hati nak jemput ustaz mengajar dan menjadi imam di surau ni,,, jangan jemput ustaz yang fahaman wahabi,,TAK SAH SOLAT TUAN-TUAN dengan imam yang sesat...  itu lah yang aku dengar.., sayang aku tak dapat rakam,, tapi tak apa,, malaikat merakam apa yang manusia tu sebut,, moga-moga Allah memberi hidayah kepadanya... tudia,,,

Kenapa ia boleh jadi begini,, sebab fatwa ostad ni..,




Dan ini jawapan bali,, sebagai ilmiah...






Dan ini lagi satu jawapan secara ilmiah,,,..





4 comments:

  1. Dlm bab ni aku sokong mu, mm! Tahniah........mudahan ulamak2 muda tak terjerumus dlm memfitnah ulamak yg dah mangkat. Bawak mai kitab2 Mohd wahab........kita cari, kat mana yg dia seleweng aqidah sunnah wal jamaah. Ulama presideng & Ostat UG terkecuali.................sebab kita dah tahu mereka makan umpan hamno! Lebih kurang rasuah la juga umpan ni....kih kih kih!

    ReplyDelete
  2. manjung mari pendukung wahabi tegar

    ReplyDelete
  3. aku tak percaya talkin itu adalah sunnah .... aku tak percaya tahlil itu sunnah ... aku tidak percaya maulid rassul itu adalah sunnah ... aku tidak percaya tawasul itu adalah sunnah ... aku tidak percaya memuja kubur adalah sunnah ... aku tidak percaya berbomoh, berdukun dan bertangkal itu adalah sunnah.... aku tidak percaya .... aku tidak percaya ..... adakah aku ini wahabi..?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko bukan wahabi!!! Ko pendukong Sunah wall rasuah Sudan tergelincir sikit dari akidah...bertaubatla pintu penjara kajang masih terbuka.

      Delete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari