boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, January 18, 2016

Ostad-Ostad... Patutlah berebut nak jawatan.. Jom pakat dengaq ni...

Dengan menggunakan sedikit ayat quran, diputarnya makna ayat tersebut,, maka halallah perbuatan mereka...


Siapa yang memberikan ceramah jawapan ni ,, aku tak pasti... hangpa siasatlah sendiri... 


video

 Woi pakai la 4-5 biji kalau mampu... kalau minat... bab duit kegunaan parti hangpa isthihar derma kilat pada ahli dan penyokong, duit hangpa buat beli kereta, buat rumah macam istana..
Dimana sifat yang bersederhana yang dianjurkan islam... ini pemimpin parti islam,,, phuiii...
 



Bukan aku nak dengki dengan apa yang mereka perolehi, tapi ada malu dengan pimpinan parti bukan yang berjenama Islam, malah pemimpin tu pun buka beragama Islam, tetapi beliau seorang profesional...

Ini baru pemimpin untuk rakyat, dapat AP untuk beli kereta luar negara pun, ia tak guna,,, ia jual.. hasil dari jualan bernilai RM75,000.00 ia buat jambatan untuk penduduk di Sungai Siput.. 

Sayang, sifat yang sederhana yang dipelopori oleg Allahyarhan Tuan Guru Nik Abdul Aziz, di turu oleh orang bukan Islam,,, yang mengaku pemimpin parti Islam,, dah rupa umno juga dah... tak ada bezanya...








24 comments:

  1. pas 17 tu dulu plet elysion. mcm mn bleh pergi ke velfire? pas 12 tu dulu no plet pajero buruk yg hadi beli dr org yg kesian kat dia.

    ReplyDelete
  2. alaaa anon, transfer je la no tu ke kete baru apa yg ko pelik sgt?. ko duk dlm gua ye?. Tapi pada aku la kira ok la tu...kira terzuhud la di bandingkan dgn rakan UMNO dorang...hahaha...apa nak buat manjung, dorang pun nafsu nak bermewah mewah, kena la ada beza pemimpin dgn macai...hahaha..

    ReplyDelete
  3. Hahaha baru bangun ka bhai MM? jaga jaga nanti tak masuk sorgaa hahaha

    ReplyDelete
  4. terimakasih MM ,teruskan tugas kita mencari kebenaran ,kiat tidak suka peminpin yang bermegah2 tetapi dalam cermah mengajar berjimat,ptuiii.MM cuba kleuarkan kes Tantawi kaki fitnag .padan muka.terpalit najib LGE atas mukanya.

    ReplyDelete
  5. bila tok lebai pakai basikal,pertikai plak.ni ke orang yg nak jadi pemimpin??nak memimpin negara ke peringkat global???BOLEH KE?????bila dh ada kereta dh jadi bahan plak....DUNIA...DUNIA....MINTA MANJUNGMARI TUNJUKILAH JALAN KEBENARAN KEPADA ULAMA2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. RASULLAH SAW yg memimpin seluruh ALAM pung dak laa kemarok mcam yg kerap jual agama

      Delete
    2. Setuju dengan pendapat kamu, habis tu bila pula ulama-ulama dunia ni nak beli jet eksekutif? Diharap ulama-ulama dalam PAS bersegeralah buat perancangan untuk beli jet eksekutif, janganlah dilengahkan lagi. Untuk tujuan itu, perbanyakkan aktiviti kutipan menggunakan tin milo, ya!

      Delete
    3. kalau boleh semua ualamak tau pemimpin PAS tu nek gherek..pas tu tah pa2 plak komen..de salah tk de salah ..nk memuas kn hati semua owg kn senang..kalu aku lantak lah duit aku janji bkn songlap..yg nk mematut matu hal owg tu nape???

      Delete
  6. AWAS !!
    Budak Budak Dilarang Masuk !!
    Jom Terjah >>> KLIK SINI !! <<<

    ReplyDelete
  7. Salute! Macai PAS pakai SUPERBIKE!

    ReplyDelete
  8. Ostad hubbun duniya..

    ReplyDelete
  9. soalnya ggapo mu buat untuk menjago ekonomi rakyat Kelate.....

    ReplyDelete
  10. ustaz burit, bila dapat jawatan, sibuk tambah bini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rocky the vibrator says: ha ha ha sial kelaka.. ostad burit? ha ha ha ha aku nak fren nko laa ha ha ha

      Delete
  11. kereta nuwar berahim peliwat dan lim kit sial takmau tunjuk ker?

    ReplyDelete
  12. Dah lama tak baca blog ni. Hari ni baca dah berubah 180 darjah. Ada bau2 cina DAP dengan umno. Kahkahkah... Bye2 Manjung, ni kali terakhir aku baca blog hang.

    ReplyDelete
  13. Salam,

    Insaflah sahabat. Better late than never.
    Orang sekeliling kita yang kita sangka kawan mungkin sebenarnya musuh.

    ReplyDelete
  14. Apa salah ustaz2 pakai kereta mahal. Hbis kalau jadi ust semua mesti pakai motor kapcai saja ka....haj masing2 asal berkemampuan. Lagi mereka juga punya sumber kewangan sendiri.

    ReplyDelete
  15. Dalam dunia ini dengan sesiapa pun tak leh percaya jika ia berkaitan perempuan, duit dan harta.

    ReplyDelete
  16. keluar tajuk sikit sape ustad yg tgk video lucah kat german tu nak bayar kata tak dak duit yg tolong byr mp Dap !

    ReplyDelete
  17. Apa nak heran. Tapi yg cukup heran ialah Panglima Navy..gesa orang pegi jemaah..gegar suboh bagai..nak bakar rumah orang tak jemaah..tapi main golf betting beribu..dah tu kaki rasuah NO SATU..tapi tak mengaku..asal nama orang berpangkat sama je perangai

    ReplyDelete
  18. Hidup lagi ko MM... alu ingat dah mam...

    ReplyDelete
  19. Siapa kata pemimpin Pas ulamak? Selepas TGNA, Pas ada ulau mok ja.....dlm jubah.bila beceramah cakap hudud.....kat jerman tengok porno! Ulamak ke?

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari