boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, January 28, 2016

Sayang ! Tembakan Tuan Guru Presiden Tak menepati sasaran...

Nak kata apa lagi dah... dah terlepas cakap... pakat-pakat diam lah nampaknya...






 Kalau ya pun marah sangat,, agak-agak patutlah... 




Keputusan di parlimen semalam apa cerita ? Siapa yang sokong,, siapa yang menentang..hangpa pun tau kan,, semua Ahli Parlimen Dap pakat sokong,,, jahat sungguh depa,, nasib baik ada ahli Parlimen umnoooo.....





11 comments:

  1. Ni bukan Tuang Guru dah tapi Tuang Garu...

    ReplyDelete
  2. Wala Walaun WalauntaJanuary 29, 2016 at 3:25 AM

    Maaf yer tuan blogger. Kami walaunta2 pas mudah lupa. Nak tanya ada ke presiden kami seorang ulamak tersohor dunia pernah kata DAP akan sokong TPPA? Kih kih kih...

    ReplyDelete
  3. hu.hu.hu menagis aku .mana nak letak muka aku ni.otak aku pun tak tahu nak fikir apa lagi .aku mulanay menipu tetapi rupa2nya aku yang terttipu.aku macam khayal je . apa kena dengan aku ni ha.

    ReplyDelete
  4. Ulamak pun dah ramai yang gila .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi keluarga diorang malu nak hantar ke hospital untuk buat pemeriksaan/

      Delete
  5. HIPOKRIT - CINA ITU CINA INI TAPI BELI HP, LAPTOP, BARANG DAPUR SEMUA KAT KEDAI CINA HEHHH - HATTA PAD BINI DAN PAD ANAK PEREMPUAN HAMPA PUN BILA DATANG HAID BELI KAT KEDAI CINA....... bahkan Mydin pun belambak jual barang dari kilang cina dap nih hehh

    MEMBANGUN BERSAMA KEPIMPINAN CAI
    baru boleh menjebon dan membarua jamaah sendiri

    ReplyDelete
  6. MB Perak akn kata.....
    Tiada tertinggal
    Tiada terpinggir
    Dh habis akal
    Tk leh nk fikir..

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah Pas dipimpin oleh seorg penjilat duniawi. Teruskan sokong tuan presiden hampa, mudah2an hampa masuk sorgaa. Tak gitu MM?

    ReplyDelete
  8. Malang kita ahli Pas yang dapat ulamak sebegini,setelah allah menjemput pulang kerahmatullah TGNA tiada seorang pun ulamak Pas yang mencotohi TGNA dalam apa juga ilmu.malahan anaknya sendiri tidak mengikuit jejak ayahnya.malang bagi kita ,dapat pulak presideng jenis pegang senapang je.

    ReplyDelete
  9. TPPA = Tolak Pas Pilih Amanah

    ReplyDelete
  10. Kesian bro MM kena sebat. Sabar bro. Bagi depe tu UMENO semua hebat..pejuang Melayu..khakk tuih aku nak bagi kat org UMENO. Korang jangan sampai aku bogelkan UMENO sampai nampak telor yeop. Dlm kocek aku kerja UMENO ni. Dah cukup dah selama ni aku buat kerja kotor lagi hina utk UMENO. Semoga Allah Subhanahu Wataala memaafkan aku dan menerima taubat aku. Aku sesekali jengah blog Bro MM sbb aku tahu dia perjuangkan yang haq..Najib pon perjuangkan yg haq jugak..tapi haq dia dan RM lah.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari