boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, August 31, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. 52 tahun merdeka, ada lagi suasana zaman jepun ....

Salam Sejahtera...
Hari ini 31 Ogos 09, Negara Malaysia menyambut hari kemerdekaan yang ke 52 tahun... tuan dah umur Malaysia ni....

Dah 52 tahun Malaysia merdeka, 52 tahun Malaysia di perintah oleh UMNO dan BN.. tetapi sayangnya negara yang akan menuju ke arah 1Malaysia, Rakyat di dahulukan, masih ada lagi rakyat yang hidup melarat dinegara sendiri... Ini bukan pendatang asing, ini rakyat Malaysia.... Hidupnya dalam bulan puasa atau bulan biasa sama sahaja,
makan ubi kayu, sahur ubi kayu, buka puasa pun ubi kayu.... Oii ini bukan aku sesaja nak reka cerita.. tak percaya.. baca DI SINI

Kalau kejadian sebegini berlaku kat Kelantan aku tak kisah, sebab itu negeri pembangkang, negeri yang tak ada pembangunan,,,,, Ini negeri kubu kuat UMNO... Ahli Parlimen nya ni ha.... dari Parti Gerakan, Liang Teck Meng manakala ADUN nya tu ha... kopiah hitam tertojol atas kepala....YB DATUK HAJI ABD HAMID BIN HAJI ABD RAHMAN... Apakah mereka ni reti atau tidak menjawat tugas dan amanah rakyat sampai ada lagi rakyat Malaysia makan ubikayu.... Setahu aku waktu aku kecik-kecik dulu ubi kayu ni arwah bapa aku buak makanan harian ayam peliharaannya saja... Tetapi rupanya negera Malasyia yang dah 52 tahun merdeka masih ada lagi rakyat yang serupa macam ayam, masih lagi makan ubi kayu...

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari