boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, February 18, 2012

Permohonan Maaf kepada Encik Jamal IMAM Masjid KDSK..

Salam Sejahtera..


Pada jam 0900 +- pagi tadi Encik Jamal selaku imam yang aku ceritakan itu, telah bertemu muka dengan aku dan memaklumkan perkara yang sebenar,,

Kesimpulannya aku telah bersalah dalam membuat cerita ( salah lapor ) yang mana telah menimbulkan kekeliruan dan telah mencemar nama baik dan reputasi Encik Jamal sebagai Imam masjid KDSK dengan pihak pentadbiran masjid KDSK.

JADI DENGAN RENDAH HATI AKU BERMOHON MAAF DIATAS KESALAHAN SALAH LAPOR DALAM BERITA TERSEBUT.

Terima kasih buat Encik Jamal kerana sudi memberikan penerangan dan penjelasan yang sepenuhnya diatas kesilapan pendengaran aku dalam membuat berita ini.....

Wassalam.


5 comments:

  1. Alhamdulillah... Buang yg keruh ambil yang cernih

    ReplyDelete
  2. //Yang menghairankannya, apabila duit dikeluar dari tabung, pihak ajak dengan bendahari hanya ,menyusun-nyusun duit tu, tak dibilang pun,, bendahari bawa balik bilang ke rumah,, he he boleh percaya ke bendahari tu.. ?..//

    Harap tuan dapat melaporkan perkara yang sebenarnya mengenai kenyataan di atas... saya selaku bendahari masjid KDSK belum dapat memaafkan lagi.. bukannya semudah ABC.. maruah tercalar malu pada anak-anak.

    ReplyDelete
  3. Assalam..
    hmm..maka,selepas diperbetulkan,apa cerita sebenarnya?

    ReplyDelete
  4. Assalam, selain memohon maaf. saudara perlu keluarkan artikel berkenaan dari laman ini. kalau tidak fitnah ini akan berterusan. jadilah penganut Islam sejati.

    ReplyDelete
  5. hahahha kau ni skot tak habis habis bingai sejak dari cengrut lagi ,, agak agak lah bil mau menulis ,,,,, kata islam tapi islm kau skot macam hampeh ,,, harap serban jer bosa tapi KOSONG dgn sifat sifat mahmudah.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari