boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, February 22, 2012

Whooii..Exco Hamidah selak nampak ..............

Standard orang UMNO,,, sayang seluar basah dan sanggup terima azab Allah tunjuk aurat...

“Wahai Asma’ sesungguhnya seorang wanita itu apabila telah baligh (haidh) maka tidak boleh baginya menampakkan tubuhnya kecuali ini dan ini, seraya menunjukkan wajah dan telapak tangannya.” [HR Abu Dawud]


6 comments:

  1. makcik UMNO yang tengah2 tudung merah tu ok jgk...kenalah bg kredit kat dia sbb snggup biar seluar basah dr tayang aurat kaki..

    ReplyDelete
  2. Nasib baik betis tak dak bulu...

    ReplyDelete
  3. Oii cik midah kite, mana lebih utama, sayang seluar atau tegakkan hukum?

    ReplyDelete
  4. woi mangkuk...
    kalau dalam banjir pun kau keras pelir tengok betis org yg nak menolong hang, memang la...hukum Allah tu pandai, bukan bodoh macam kau...nama ajer nak berjuang Islam tapi bodoh nak mampus, isu macam ni pun kau nak heboh ker...dasar otak Taliban...

    ReplyDelete
  5. sian sama itu pak polisi..udah pakai sunglass tp kena cover ngan tangan pulak...

    ReplyDelete
  6. Islam itu mudah,orang lelaki tak sebok nk senteng seluar pun...begitulah jadinya kalau agama diketepikan.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari