boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, March 8, 2013

Lahad Datu - Ha ha ha... Ambik ko Najib... Lu ingat lu siapa?

Ha ha ha... Baru ada akai....dia ingat Kerajaan Filipina tu sama macam kerajaan negeri Sabah agaknya! .. Senang-senang nak direct order ...





Mula-mula gesa... kemudian minta ekstradisi pulak,, amboi-amboi banyak cantik... lu sapa?


Boleh baca seterusnya Klik Sini

Kalau Presiden MCA Chua Soi Lek pun tak ikut arahan pun Najib dah terkedu,,, inikan pulak Presiden negara Filipina... ada brani ka!.....


6 comments:

  1. DAJJAL MATA SATU SUDAH DATANG...BUAT ONAK DI SABAH

    ReplyDelete
  2. Pakcu Rantau PanjangMarch 8, 2013 at 3:29 PM

    Bab mendengar arahan tak sapa pun yang boleh bertegas termasuk bapa dan anak kerana masa sekarang manusia sudah "cukup pandai dan Bijak" kecuali jika masalah itu adalah kepentingan bersama.

    Jika tiada permintaan atau arahan nampak benar tiada ketua dalam satu-satu kerajaan oleh itu cara tersebut adalah betul. Mengikut atau tidak adalah perkara kedua kerana masa sering berubah .
    Adakala kita memerlukan pertolongan orang dan ada ketika orang memerlukan pertolongan kita. Jadi sepatutnya tiada sindiran mau pun "lawak bodo" yang perlu dicipta dalam keadaan seperti ini kecuali seseorang yang ingin suasana tegang berterusan....walahaualam.

    ReplyDelete
  3. Najib takut jika Si Kiram 111 dibicarakan di Filipina, nanti ada rahsia terbocor dalam mahkamah seperti mungkin ada apa-apa 'ko -tim' antara dia dan si Kiram 111 tu. Jika bicara di mahkamah Malaysia senang sikit nak urus orang tua tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko tau rahsia tu kan ...... bagitau kami sama.

      Delete
  4. bro manjung..sampai sudah la ko memanjang buat fitnah..ko fitnah org..belakang kau org lain plak fitnah kau dgn keluarga....taubatlah..

    ReplyDelete
  5. Tak mana berani nya Filipina nak extradisi Sultan Sulu - mau porak peranda Manila ke bom dgn pengikut & penyokongnya. Unless, Malaysia ada offer something to Filipina in return. This is non-issue bro.

    Merak Langit

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari