boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, April 9, 2013

Apakah bontot Mahathir sudah dicium oleh Ibrahim Ali..

Era zaman politik tahun 90han.. dikala itu tiada lagi Pakatan Rakyat, yang ada hanyalah Angkatan Perpaduan Ummah (APU) iaitu kerjasamana PAS dengan parti serpihan umno Semangat 46..


Semangat 46 diketuai oleh Ku Li, Rais Yatim, Zainal Abidin Zin dan ramai lagi termasuklah Ibrahim Ali,, oleh kerana marahnya Ibrahim Ali kepada Dr Mahathir waktu itu, ia bersumpah kalau ia masuk umno balik ia akan cium bontot Dr Mahathir...

Selepas S46 dibubar Ku Li and the gang masuk umno kembali termasuk Ibrahim Ali,, apakah Ibrahim dah melaksanakan sumpahnya itu,, sehingga Dr Mahathir beriya-iya mahukan Ibrahim Ali dicalonkan oleh Najib pada PRU13 nanti sehingga Mahathir sanggup untuk berkempen membantu Ibrahim Ali..

Tapi kesian kat Mahathir, apakah Najib bersetuju,, tidak,, pencacai Najib dah pun bersuara untuk mewakili Najib,, 


Dr Mahathir sewajarnya kekal sebagai negarawan bukannya mencampuri hal ehwal politik BN, lalu berkata: “Kaedah terbaik adalah Najib mengabaikan kenyataannya itu.”
Beliau berkata mungkin timbul “kesan yang sangat negatif” dan “perbalahan daripada pengundi jika Najib dan BN menuruti nasihat Dr Mahathir untuk meletak pemimpin kontroversi Melayu berhaluan kanan tersebut.


Baca seterusnnya di Klik Sini

Ambik ko Mahathir,, orang umno tak berani nak sanggah ko, orang bukan umno yang melaksanakan... padan muka.. 

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari