boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, December 19, 2013

Makluman buat semua pembaca...

Alhamdulillah, setelah 2 hari 2 malam aku berkelana di bandar Nilai, engan penuh penatian dan harapan,, maka pagi ini Alhamdulillah...


Kalau nak diikut sebab-sebabnya salah satunyakerenah birokrasi kedutaan Saudi,,,, yang kedua,, kelemahan travel pun satu hal...

Setelah aku bersemuka dengan staf travel agen sendiri,, maka aku dan isteri terlepas dari penantian,, manakala mutawatif aku Shahrul Azlan ddn kawan-kawan yang entah bila... harap-harap malam ini,, insyaAllah..

Apa pun,, ini semua adalah ujian Allah terhadapa aku,, mahu melihat samapai mana erti kesabaran,, sebelum aku nak menjejaki kaki ke bumi rasul dan sahabatnya dan kemudiannya ke Baitullah..

Mohon doa para pembaca, aku diberi kesihatan akal yang waras dan tubuh bada,moga-moga aku dapat mengerjakan dengan keberkatan dan diterima Allah...

Amin Ya Rabbal Alamin...



3 comments:

  1. Jangan lupa bro mohon ampun dari Allah, itu dosa dgn Allah...dosa fitnah kpd manusia...hmm semoga terampun jua...

    ReplyDelete
  2. Salam, semoga Manjung Mari selamat berangkat dan kembali dengan selamat. Aamin.

    ReplyDelete
  3. Didoakan agar semua nya berjalan spt yg dirancang,slmt menunaikan ibadah Dan slmt pulang ketanah air...admin.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari