boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, December 22, 2013

Panas...Mat Sabu ada teman dari UMNO untuk menentang Zahid Hamidi

Mereka merancang, Allah juga merancang,,, dan rancang Allah juga yang terbaik...

Aku duk ikut lama dah,, memang ada sesama mereka pun tak sehaluan,, jadi bagaimana nak ajak Pas duk bersatu demi orang melayu,,, phuiiii, 

Dan nampaknya Timbalan Prsiden Pas tak keseorangan untuk menetang Zahid Hamdi... ha ha ha,, cantiknya kerja Allah untuk membalas perbuatan sorang manusia.... 

Wakaka... menteri cap ayam,,, bukan aku fitnah ya... ni orang melayu umno sendiri yang kata,, aku cuma nak kata,,, anak orang indon mendatang boleh jadi menteri,, tak malu ker atau hilang telur tak terkata apa-apa orang melayu otai-otai umno yang lain,,, 









9 comments:

  1. siasat betul2,entah2 ramai lagi warga asing yg telah menjadi menteri umno....aku kesian jkkkk kpg yg tak tau ape,pejuang melayu pure tp menteri kencing depan muka diorang slumber jer,kesian

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haluuuuuuu. ...

      Mohon KDN siasat IC wak jawa....ic btol atau palsu....lalala...

      Salam Umrah bro mm

      Khak tuih...

      Jit_tontoya

      Delete
  2. Woii macai mari sama buat komen. Mari kita jadi rakyat yang bejiwa besar jangan sampai kita melantik mereka yang menjaga urusan kehidupan politik kita sendiri takut pada mereka kalau nak dikira siapa mereka dan siapa kita, sama sama dijadikan oleh Allah yang maha Esa. Yang adil tetap adil yang zalim tetap zalim walau pun dari kumpulan mana sekali pun. Bagaimana Rasullulah pernah menyatakan sekiranya anak aku Fatimah mencuri akan aku laksana hudud keatasnya.

    ReplyDelete
  3. aku ingat kan menteri pasola dari mm...kahkahkah

    ReplyDelete
  4. ...........itu datangnya dari jawa, bagaimana pulak dgn kulit yg hitam dan tak ada rupa melayu yg ramai jadi ahli umno disebelah utara.. yg ini tak payah siasat tengok rupa dan lenggok kepala dan hayunan tangan apabila bercakap dah tahu keturunan mana.

    ReplyDelete
  5. sia2 je buat umrah

    ReplyDelete
  6. tak sudah2 backup mat sabu syiah tu..boleh jadi manjung mari pon dah jadi syiah..

    ReplyDelete
  7. kalau sya suka makan tempe camna lak / sama kes mat sabu lak nnti kata specis sama

    ReplyDelete
  8. jangan sembang lawa kat sesawang internet.. zaman la ni.. orang boleh hilang dengan sekelip mata saja. Tambah pula orang yg nak lawan tu jaga KDN. suspek yang letup Altantunya pun boleh terlepas inikan pula kita rakyat biasa.. So.. nasihat saya hati2 bila berbicara.. kena bijak

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari