boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, February 28, 2011

Apa Kata Umno ?!! - Jika Anwar Kembali ke UMNO

Salam sejahtera.

Dalam suasana politik di Malaysia tak ada yang mustahil, macam-macam boleh terjadi, ini pandangan bloger UMNO, baca DI SINI,


Kalau tanya aku, keadaan seperti di atas, bagi aku sangat-sangatlah baguih, dan aku sedikit pun tak rasa hairan dan terkejut, sebabnya bab perpaduan melayu ni ramai sangat yang meminatinya, tak kira sesiapa, melainkan Tuan Guru Nik Aziz sahaja yang dah serik.......

3 comments:

  1. Ada satu komen dalam blog tu buat lawak bodoh dok penaik nama Mamak Pedukang Zamry Kadiaq. Meloya aku baca...

    Anonymous said...
    Wow, sesuatu yang harus di-pikirkan. Tapi kenapa,? tiba-tiba soalan seperti ini di-ajukan sedangkan boleh di-katakan UMNO dan Najib berada dalam keadaan selesa.

    Kalau pun yang akan menjadi pencabar Najib dari kalangan teman-teman Anwar yang ada dalam UMNO ia lah Datuk Zambery Abdul Kadir yang pada perkiraan saya, beliau ada potensi menjadi PM.

    Selanjutnya, awak fikir-fikirkan lah dan carilah jawapan nya.

    Ada apa-apa ke ?

    11:24 AM

    ReplyDelete
  2. Tuan Haji Lee...

    Aku pun ada terbaca,,, sebelum itu tak, ada seorang pencacai UMNO nak membodek Zambry.. mencalonkan Zambry sebagai Ketua Pemuda UMNO.... tuu.. Raja Ahmad..

    ReplyDelete
  3. hahaha tu bukan raja ahmad laa tapi raja lawak. ada ka mamak pedukang karat tue depa kata ada potensi jd PM. hah jauh bara ikan bakaq dari api. pedukang karat ni jadi tukang tebaq roti canai belum tentu lagi elok. sereyyyyyyyy

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari