boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, February 22, 2011

Kantoi - Ada Sultan di Malaysia yang menjadi Ahli UMNO..

Salam sejahtera,
Terkejut aku seketika, aku ingat kut ahli UMNO selain dari Melayu Bangang, Orang Siam, Penduduk Bumiputera Bukan Islam Sabah sahaja yang menjadi ahli UMNO,, rupa-rupanya Sultan pun turut menjadi ahli UMNO,,, hebat UMNO... tapi itu waktu dulu.
Opss.. Sorry..ampun,,beribu ampun,, ada lagi satu spesis ahli UMNO,, kumpulan mamak... sorry ya Dato' Seri Dr Zambry and the gang.. lupa nak sebut...mana aci kalau tak sebut juga.....



Sekarang rupanya UMNO dah mula nak karam di Sabah, masing-masing dah mula nak menyelamatkan diri... mua ha ha.....

Bahasa

‘Sultan Sulu’ henti jadi ahli Umno

February 22, 2011

KOTA KINABALU, 22 Feb — Datu Mohd Akjan Datu Ali Muhammad, yang menjadi tumpuan kontroversi selepas dinamakan sebagai ‘Sultan Sulu’ baru-baru ini, hari ini mengumumkan keluar dari Umno dengan serta-merta.

Katanya, surat peletakan jawatan sudah dimaklumkan kepada ibu pejabat Umno dengan satu salinan dihantar ke pejabat parti peringkat Sabah.

MENYUSUL LAGI

3 comments:

  1. syabas sultan walaupun sulu, janji sultan. anda bijak sebelom dipijak.

    ReplyDelete
  2. tidak masuk akal warganegara malaysia dilantik sebagai sultan di negara lain..filipina pula itu,malaysia harus berhati-hati dengan spesis ini mana tahu ada udang di sebalik soto..inda semana-mana malaysia kehilangan sabah yang kaya dengan minyak walau pun negeri yang miskin....pasal hasil bumi kena songlap oleh pusat.

    ReplyDelete
  3. lawak politik bodoh.......macam tulah sengal pemikiran.....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari