boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, November 15, 2012

Suami di tinggal-tinggalkan, isteri nun berjauhan - Hijrah ?

Memang hebat dengan situasi apa yang berlaku dalam negara,, rasa-rasa nya Malaysia yang selama ini dah pun merasai 5 orang Perdana Menteri, tak menjumpai apa yang berlaku kepada PM ke enam.. hebat.



Lihat apa yang berlaku kepada sang laki...  
 KUALA LUMPUR, 14 Nov -- Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak (dua kanan) pada pada Majlis Bacaan Yassin dan Doa Selamat sempena Maal Hijrah 1434 di Masjid Negara di sini, malam ini.
Turut hadir, bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi (kanan), Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom (dua kiri).
--fotoBERNAMA (2012) HAKCIPTA TERPELIHARA
He he, bersama menteri-menteri dan rakyat, berdoa akhir dan awal tahun, sampai senget badan,  punyalah tawadduq...  

Namun dalam hari yang sama, bini nun...... jauh... Hijrah..hijrah itu perpaduan, hijrah itu pengorbanan... jeng.. jeng..   

 DOHA, 14 Nov -- Isteri Perdana Menteri, Datin Paduka Seri Rosmah Mansor menyampaikan ucaptama di Majlis '4th World Innovation Summit For Education' (WISE) di Qatar Convention Center di sini hari ini.
--fotoBERNAMA (2012) HAKCIPTA TERPELIHARA


 DOHA, 14 Nov -- Delegasi dari luar negara mengucapkan tahniah di atas ucaptama yang di sampaikan oleh Isteri Perdana Menteri, Datin Paduka Seri Rosmah Mansor di Majlis '4th World Innovation Summit For Education' (WISE) di Qatar Convention Center di sini hari ini.

9 comments:

  1. So apa masalahnya, ?....

    ReplyDelete
  2. masalahnya kamu ni bangang tak faham hukum tutup aurat

    ReplyDelete
  3. x ada apa2 masalah lah umnogok...hanya pastikan kau dapat saham fgv banyak lagi dari isa pendek!!!

    ReplyDelete
  4. perkara yang tak pernah dilakukan oleh isteri 4 PM yang lepas. Agak2 ler kak ros oii tapikan yang putrajaya boleh putuskan kak ros wakili negara kita pun satu hal gak. Benarlah kata-kata orang selama ini NKRA yang bermaksud Najib Kerja Rosmah Atur. Gunakan peluang yang mendatang ini untuk ubah semuanya. ABU.

    ReplyDelete
  5. ooo tak tutup aurat. kesian rosmah kan,,,,, tak pe lah kubur asing asing. yang kita ni bukan pemimpin tapi dok ngutuk pemimpin je kerja nya mahu kuat base bila ngkorang mampos nanti kan. kan kan kan

    ReplyDelete
  6. Anon 7:34 PM..ko ni ape masalahnye..yang hang pi petahankan PM dan sekutu2nye ape yang kamu dapat..yang tak betul tu org ckp la..yang pi petahankan benda yang tak betul tu buat pe.. ape hang dapat..baik hang diam2 je dah..usah kome2 kat blog org..pi main jauh..hang pun same bengong mcm org UMNOgok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 7;34 ni pengikut setia wasatiyyah assobiah umno.....sebab tu dia suka dgn pengikut dan bini pemimpinnya yg tak mau tutup aurat....jadi perangai dia lebih teruk drp chua soi lek yg memang tak mau faham hukum Islam...setiap penganut islam wajib menegur jika saudaranya buat kesilapan..tambahan pulak Rosmah tu isteri PM wasatiyyah..sepatutnya dia jadi role model yg baik utk jadi ikutan rakyat....

      Delete
    2. Yg korang duk kutuk2 ni kira bagus ka? Kalau nak tegur p la jumpa depan2. Cakap pandai tp x mencerminkan Islam lansung

      Delete
    3. saudara Anon 4:18PM..sedangkan bersih nak tegur pun di halau, di pukul..inikan plk nak pegi tegur depan2...mau di lokapkan terus kami ni..pikir2 la..hidup kena ada perubahan..berhijah la saudara ku Anon 4:18PM..aku doakan hang mendapat hidayah Allah..ALLAHUAKBAR......

      Delete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari