boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, September 3, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Aku memang nak kata dah.. tapi....

Salam sejahtera....
Bila aku baca satu kenyataan DI SINI. Terkejut sat.. tapi ialah... siapalah diri aku ini.., memang menerekam dalam perut, pasai apa seorang MB boleh cakap begini.... hairan aku... memang malas aku nak dok kritik banyak-banyak pimpinan... bukan apa mungkin pimpinan nampak apa yang aku tak nampak..... selama ini pun aku bukan lah dok nampak kesemuanya....

Tetapi sekejap tadi aku terbaca pula DI SINI. Jadilah ada sedikit kelegaan di hati ku yang tadi dok menerokam tu... Terima kasih Ustaz Azizi.....

2 comments:

  1. Salam MM
    Teman udah tak berdango. Ntah sape punya kojer meruntuhkan dango teman.
    Tapi tulih tetap tulih.

    ReplyDelete
  2. Salama..
    Mamamat.. Ada juga manusia rupa itu.. mat fit kut gamaknya..mereka cari apa-apa yang boleh dijual...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari