boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, September 22, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. PRK N31 Bagan Pinang - Calon UMNO Mesti BERSIH....

Salam Sejahtera....
Dalam dok melengung kat rumah mertua aku kat JB, nak relax anak-anak sedara yang kecik dok bising, belek pi belek mai terjumpa berita terbaharu.... Mantan PM Mahathir sekarang menjadi jurucakap kepada parti UMNO.... yang sebelum ini Mahathir ahli UMNO no 1 keluar parti kerana protes kat Pak Lah, tetapi skarang dah mula aktif balik.... mangkok hayun selipar MIC ni kata..."UMNO harus pilih calon yang bersih daripada gejala politik wang dan rasuah untuk pilihan raya kecil Bagan Pinang."

Jadi selama ini calon UMNO yang dah 6 kali PRK semuanya tidak bersih dari gejala politik wang dan rasuah.... OOO rupa itu.... kalau dah selama ini dah tak bersih... mana nak cekau ahli yang bersih dari segala politik wang dan rasuah.........

EEiii rasuah..... rasuah.... rasuah.... seolah-olah nama rasuah ni seumpama nama ABC... air batu campur... nampak macam sedapja.... rasuah... rasuah... sedikit pun dah tak rasa takut dengan hukuman Allah, kalau dengan rakyat marhaen apatah lagi.... apakah rasuah sudah menjadi satu budaya atau rukun parti dalam UMNO.

Walau apa pun sebenarnya UMNO bukanlah nak mementingkan sangat bersih atau tidak calonnya dari gelaja rasuah,,, yang aku nampak untuk calon Bagan Pinang ini pihak pimpinan tertinggi UMNO tidak mahu pada ISA Samad... itu saja... jadi dikaitkanlah si Doraemon itu dengan gejala rasuah... sedang semua pimpinan UMNo terlibat dengan rasuah... itulah kenyataan sebenarnya... janganlah nak bersihkan diri hangpa kambing hitamkan ISA Samad..... AKU ULANG BALIK... semua pimpinan UMNO adalah terlibat dengan politik wang dan rasuah.
Jadi buat pengundi N31 DUN Bagan Pinang jikalau ada pencalonan pada 3 Okt ni dan ada pertandingan... aku harap janganlah memberikan undi anda pada calon BN...sebab calon BN itu adalah ahli UMNO yang terlibat dengan gejala politik wang dan rasuah... BERIKAN UNDI ANDA PADA CALON PAS. Insyaallah PAS akan membawa perubahan pada rakyat Malaysia baik di dunia dan akhirat.. Insyaallah. MAMPOS UMNO...

4 comments:

  1. RASUAH BUKAN BUDAYA UMNO...TK BAIK TU..

    TAPI...DARAH DAGING UMNO..KEH..KEH..KEH

    BAK MAI SINI KLAU ADA AHLI UMNO YANG XDE RASUAH....SEMUA PERASUAH!!!

    ReplyDelete
  2. UMNO......PEMBELA RASUAH,BUKAN PEMBELA BANGSA!!!!! DAN UMNO JUGALAH PENGKHIANAT BANGSA!!!!!

    ReplyDelete
  3. aku setuju.....UMNO PENGKHIANAT BANGSA!!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari