boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, September 4, 2010

PAS Larut lumpuh..

Itulah yang disuarakan oleh seorang sahabat sewaktu aku dok perbetul belakang badan kepada dinding untuk bersandar dengan lebih sebab nak menunggu waktu tazkirah...

Kejadian berlaku di Larut.... nun dibahagian penghujung negeri Perak, aku pulak di Manjung Lumut...
Jadi tak tau cerita sebenar yang berlaku...

Cuma yang boleh aku simpulkan tentulah hebat saudara Mat Arop Samat yang menjadi ahli PAS selama 32 tahun dan memegang jawatan timbalan ketua PAS cawangan Bagan Baru itu selama 22 tahun...

Kenapa aku kata hebat... mana tak hebatnya.., tahun 87 kalau tak silap aku, Ustaz Nakhaei selaku Naib Presedin PAS belot dalm perjuangan dengan memasuki UMNO hanya dapat membawa beberapa orang pengiku sahaja,....

Tetapi dalam suasana UMNO semakin dipinggirkan,, Tup-tup Mat Arop dapat membawa 756 ahli PAS,, hoi,, tu yang aku kata hebat tu..., tak tau lah siapa yang berbohong dalam bulan puasa ni... Mat Arop atau Raja Ahmad Zainudin silap-silap Zambri 786 yang bohong... mana satu....

Cerita berkaitan harakahdaily.

3 comments:

  1. salam semua, tuan mm saya rasa blog loveperak ada cerita sebenar berkaitan hal ini.

    ReplyDelete
  2. salam tuan...yg tak tahannya, marah sampai terus pakai songkok utk membuktikan ke'umno'an dia...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari