boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, December 16, 2010

Buat Ahli Parlimen Pakatan Rakyat..Anda tidak bodoh dan gila..

Bapa kepada budak dalam gambar ni melabelkan ahli parlimen Pakatan Rakyat sebagai 'bodoh dan gila' kerana mengugut untuk mengheret speaker Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia ke mahkamah..

Baca di DISINI:.

Alhamdulillah, sekarang ni baru rasa lega sikit.. tengahari tadi jam 1 waktu rehat aku nak tiduk pun tak boleh, masih terasa berdegup-degup jantung ku menahan marah melihat makluk-makluk Melayu Haram JADAH yang menjadi anjing suruhan Yahudi laknatullah,, Melayu jadi barua Yahudi menghentam melayu... Itu pun nak ajak bersatu bawah ketuanan melayu... Ketuanan kepala bapak depa... khawh.... khtuih..

Menteri yang anaknya dalam gambar porno tu kata Ahli Parlimen PR bodoh dan gila.... OK ... Kalau begitu dengan secara tak langsung Hakim-hakim mahkamah persekutuan yang menolak keputusan speaker halal DUN Perak R Sivakumar dalam kriris Negeri Perak dulu pun lagi gila dan haram jadah.. sebabnya bila kes yang berkaitan dengan UMNO boleh diterima dan dibicarakan,,, bila berkaitan dengan PR awai-awai tolak kononnya mahkamah tak boleh mencampuri urusan Sidang DUN... Fakap punya hakim semua ni..

Apakah yang akan terjadi pada masa yang akan mendatang dalam senario politik Malaysia.... banayk perkara boleh berlaku, ada yang dah nampak majoriti 2/3 BN secara tidak langsung mereka dah dapat..., itu satu hal...

lagi satu, kalaulah PRU13 diadakan dalam bulan 3 (Mac) tahun depan, beerti DSAI, Karpal Singh, Azmin dan Sivarasa bolehkah mereka bertanding kembali, sebab tempoh pergantungan masih ada 3 bulan lagi,, sebabnya aku tak percaya pada mahkamah dalam urusan politik Malaysia.. dah faham sangat dah...

Buat Ahli Parlimen Pakatan Rakyat terutama yang lelaki, aku sarankan.. buat siri yang akan datang, kalau kes-kes bahas yang agak kritikal, tak payahlah nak bawa kertas-kertas banner kecil tu... Sila lah tukar benda tu, adalah lebih elok dan sesuai anda bawa kasut atau sandal buruk, bila tak puas hati atau nak keluar dewan, masa nak keluar tu, pakat ramai-ramai baling kasut tu kat muka Speaker haram jadah tu,,,, Itu saja cara nak mengajar muka anjing bertopengkan manusia suruhan Yahudi tu..

Buat para pembaca sekelian, apa yang dok nampak suasana suram bakal menyelubongi politik Malaysia, kita dah tak ada tempat nak mengadu, SUHAKAM, SUARAM, Pemerhati PBB atau apa sekali pun, kita tak boleh bergantung harap,,, hanya satu saja harapan kita, buat yang beragama islam,, minta tolonglah dengan Allah, merayulah kepada Allah, mohonlah pada Allah, marilah kita sama-sama melakukan perkara tersebut..

Moga-moga ada perubahan dalam negara kita, bukan untuk kita,,, tetapi untuk anak cucu kita yang akan datang...


No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari