boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, March 20, 2011

Berita Pelik... Apa yang dah berlaku ni...

Salam Sejahtera,

Apa muslihat atau ada sesuatu yang tersirat?.. Wallahhuaklam...;

Cuma dok terfikir..., kalaulah apa yang dirancang tu berjaya dan mencapai matlamat...., apakah semua ahli UMNO Besut tu semua pakat-pakat isi borang jadi Ahli PAS!! Ke guano...;

Lah ni tok sahlah dok buat haru biru, bagi bertambah celaru,,, jom gi lawan BN di Sarawak tu dulu, gi perjatuh Taib tok Uban tu...

., ;

4 comments:

  1. sape nak berkabung ni?

    ReplyDelete
  2. pas ganu... menerajang badai menuju pas baru. tak kan tak nampak2 lagi...

    minat bebenor gabung. perpaduang. unity gomen.

    ReplyDelete
  3. Ramai ahli-ahli PAS tidak akan percaya kerana wala membabi buta.Hasrat nak bergabung dengan UMNO ni memang tak pernah pudar atau hilang dari ingatan dan kehendak pemimpin-pemimpin PAS Trengganu.Hadi Awang,Mustafa Ali dan Bakar Chik(Puak UG).DiSelangor,Hassan Ali memang dah tak asing lagi nak berpeluk dengan UMNO.Buat macam mana sekali pun,himpunan 30,000 diKedah,Himpunan "PAS ganti UMNO" - semua ini ada tujuan tersembunyi - nak tunjuk kekuatan agar UMNO bersetuju, tidur sebantal dengfan PAS.
    Waspadalah ahli-ahli PAS,jangan terpedaya dengan Puak UG ni.Pastikan gulungan ini disingkirkan dari kepimpinan PAS pada Muktamar yang akan datang.

    ReplyDelete
  4. tak habis2 pasal UG.pemimpin2 yang tergilakan dengan UG ni singkirkan dalam muktamar akan datang. Puak2 ni gilakan jawatan, pangkat dan duit.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari