boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, March 9, 2011

Pemberitahuan..kepada tuan empunya blog-blog yang kena detect virus...

Salam Sejahtera....


Tak tahu dimana salah silapnya, sekarang dah 3 blog yang aku link terpaksa dibuangkan, kalau tidak aku sendiri aku nak masuk tak boleh, keluar sign malware seperti di atas...

Blog yang aku ingat terpaksa keluarkan dahulu iala blog Dengan hati yang tenang (Saudara Khalil Samad), Budak Online dan yang terbahru Colour Luna...

Kenapa boleh jadi demikian.. entahlah,, aku pun bukan berapa reti sangat semua ni.....

Cuma lepas ni kalau dah OK, aku harap tuan punya blog yang aku keluarkan maklumkan balik,, supaya dapat dimasukkan semula... Wassalam...

3 comments:

  1. Salam, kenapa tidak gunakan link blog saya yang terkini? Ada virus ke?

    ReplyDelete
  2. ALLAH TIDAK REDHA DENGAN KERJA FITNAH YANG HANG BUAT. BERTAUBATLAH.

    KEMBALI KE PANGKAL JALAN.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari